PDA

Vis full versjon : Charcoalifisering av interiør, 2003 S60



Jakke
27/05/17, 15:36
Har tenkt lenge på å charcoalifisere interiøret mitt, men pga midtkonsollen har jeg ikke orket å begynne, for den blir jo grå uansett.

Dit jeg tenker nå med dette er:
-Går det kanskje å sette på fronten av CC-kontrollpanelet fra en facelift, evnt. modde det til så det kan festes i min pre-face CC-kontroll?
-Gode kilder sier at Bluepower kommer med en Android-basert spiller med støtte for Android Auto og Apple CarPlay i år. Få tak frontpanelet til faceliftversjonen av den spilleren og sette på preface-versjonen.
-Om ikke facelift-brytere kan brukes i preface, så bytte selve plastikkdekslet på bryterne mine. Kjøpe brukte brytere fra nbfbildeler eller bildelsbasen for å bytte over i såfall.

Alt annet er jo direct swap utenom sånt som blinklysarm og viskerbryterarm, som må åpnes og fysisk byttes deler inni.

Noen tanker om det? Skulle gjerne hatt et bilde av baksida av frontpanelet/dekselet på CC-kontrollpanelet fra en facelift for å sammenlikne med mitt.

Siden jeg snart er i gang med å bytte til en M66 AWD-kasse, så må jeg uansett ha spaceball, og da er midtkonsollen på gulvet/over akslingtunnel aktuell å bytte til facelift. Da passer plutselig CC fra preface mindre bra, det blir ikke pent med facelift gulvkonsoll og preface CC-panel synes jeg.

Jakke
27/05/17, 15:44
Og før noen foreslår det, så er ikke 2004-modellens preface charcoal interessant i mine øyne... Vil ha faceliftutseendet med pyntelista rundt midtkonsollen.

Jakke
27/05/17, 16:16
däremot kan man ju ta en 05:as CCM och montera in sitt befintliga CCM kort. det funkar med minimal moddning.
Däremot är ju Stereon(Hu-850) ett stort problem.Den funkar inte alls med äldre bilar än 05.

Om dette er tilfelle, at mitt kretskort bare kan settes over i facelift CC-panel, så er alt jeg trenger å tenke på spiller samt ramme rundt.