PDA

Vis full versjon : V70 2,4 126hk 2007, stopper under kjøring [Løst]



andreash
11/05/17, 19:35
Min kjære V70 har svikta meg for første gang. Stoppa plutselig, og ville ikkje starte att. Startaren slo ikkje inn. Eg venta nokre sekund, ut og inn med nøkkelen eit par gongar, så starta den som normalt. Dette hendte fire gongar på ein liten kjøretur. I displayet stod det antiskrens feil, og startsperre aktiv, sjå manual. Har no fått leste feilkodar på verkstad, stort sett hvirvelspjeld og lamdasonde feil. Dette burde jo ikkje føre til stans? Verkstaden sletta feilkodane, og bilen fungerer den korte kjøreturen heim vertfall... nokon son har vert boti liknande? Bilen er ein gammal bygdedrosje som har rusla nesten 350k.

TurboTor
11/05/17, 19:44
Sjekk abs ringene, abs sensor, følere, modul. Sikkert noe feil der

Sent fra min F8331 via Tapatalk

andreash
11/05/17, 20:29
Skifta abs ringane i fjor. Feilkodane som verkstaden fekk fram var bare hvirvelspljeld og lambdasonde. Ingen av dei skulle jo føra til stans?

andreash
12/05/17, 07:43
Då snakka eg med Frydenbø i Bergen. Dei hadde ikkje noko forslag til årsak. Ingen erfaringsmessige feil som likna.. Måtte ha bilen inn for feilsøking. Er redd det kan verte dyrt.. Får vertfall ta ein grundig visuell sjekk av sikringsboks og releer, kanskje er det mogeleg å sjå noko om eg er riktig heldig..

FroBe
12/05/17, 09:02
Hadde det vært en modell eldre enn 2005 som oppførte seg slik når det er varmt ute ville jeg sjekket om CEM var overopphetet.
Redesignet CEM fra 2005-2006 fikk av og til problemer med vannlekkasje, men det skulle ha blitt fikset med et ekstra deksel før 2007.

andreash
13/05/17, 17:31
Då har eg investigert litt. Kjenner at releet til motorstyringa er ganske varmt, sjølv etter ein relatvit kort tur. Er det normalt? Prøvde å nappe det ut mens bilen gjekk på tomgang, då skjedde det samme, motoren stoppa, og feilmelding antiskrens» kom fram. Bytta plass med start? releet, det var likt. Så får vi sjå om det er nokon forskjell.

Evert
18/05/17, 08:53
Då har eg investigert litt. Kjenner at releet til motorstyringa er ganske varmt, sjølv etter ein relatvit kort tur. Er det normalt? Prøvde å nappe det ut mens bilen gjekk på tomgang, då skjedde det samme, motoren stoppa, og feilmelding antiskrens» kom fram. Bytta plass med start? releet, det var likt. Så får vi sjå om det er nokon forskjell.

Ble det bra?

andreash
01/06/17, 19:38
Volvoen har gått som ei sol etter at dei to relea bytta plass. Skulle ha prøvd å bytta tilbake for å sjå om feilen kom tilbake, men det har eg ikkje forsøkt enda. Det er god lunk i releet som er plassert til motorstyringa no også, så det er vel slik det skal vere.

andreash
06/08/17, 21:47
Då fekk Volvoen plutselig startproblem, så releet skal byttast asap. kom eller litt styring med ut og inn med relee, og av og på med batteripolen. Håper det løser seg med nye releer. Men trur eg må investera i noo diagnoseutstyr. Kva bør eg velga, og kor bør eg handla?

andreash
30/01/18, 17:13
Oppdatering: Eg skifta desse to releea, og problemet har vert borte sidan. (6mnd, så anser akkurat det det som løyst)

TomRK
07/03/18, 22:12
Oppdatering: Eg skifta desse to releea, og problemet har vert borte sidan. (6mnd, så anser akkurat det det som løyst)

Hvilke rele ble bytta? Og hvor sitter de? Har nøyaktig samme symptomer på en 05 D5 AWD. Feilmelding på antiskrens kommer opp og bilen dør under kjøring&#128514 Så starter den igjen og går som normalt etter 2 til 10 startforsøk. Setter ingen feilkoder heller.