PDA

Vis full versjon : Nytt eksosanlegg.



lars otto skiftesvik
30/04/17, 14:45
Til dere som er unge, gratulerer med morgendagen arbeidernes frihetsdag.
Må skaffe meg nytt eksosanlegg til den ene s80 som jeg har. Anlegget er ikke helt kaputt men festene er rustet av og det hele ser ikke pent ut. Skruvat selger både mellomstykke og endepotte for til sammen ca kr 2000 standard utgave.
Mitt spørsmål er om Skruvat sine potter er brukbare eller er det katta i sekken. Lyddemper disse like godt som de originale.
Nå snakker jeg ikke om kjempedyre rustfrie anlegg.
Har noen av dere erfaring med Skruvat sine potter?

Benjamin
30/04/17, 15:37
Til dere som er unge, gratulerer med morgendagen arbeidernes frihetsdag.
Må skaffe meg nytt eksosanlegg til den ene s80 som jeg har. Anlegget er ikke helt kaputt men festene er rustet av og det hele ser ikke pent ut. Skruvat selger både mellomstykke og endepotte for til sammen ca kr 2000 standard utgave.
Mitt spørsmål er om Skruvat sine potter er brukbare eller er det katta i sekken. Lyddemper disse like godt som de originale.
Nå snakker jeg ikke om kjempedyre rustfrie anlegg.
Har noen av dere erfaring med Skruvat sine potter?

Det kommer helt an på hvem som er leverandøren. Nå har ikke jeg sjekket din eksos. Men hos skruvat så kan du ofte velge mellom ulike leverandører. Alt fra kjente merker til billigere alternativer

Jeg har lært å ikke kjøpe billig eksos med dårlig passform for å si det sånn... [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

lars otto skiftesvik
30/04/17, 17:41
Det kommer helt an på hvem som er leverandøren. Nå har ikke jeg sjekket din eksos. Men hos skruvat så kan du ofte velge mellom ulike leverandører. Alt fra kjente merker til billigere alternativer

Jeg har lært å ikke kjøpe billig eksos med dårlig passform for å si det sånn... [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skruvat har bare ett alternativ til min bil bortsett fra rustfritt anlegg. Det fremgår ikke klart på siden deres hvem som er produsent.

Alfs80
30/04/17, 20:13
Autodoc der kan du velge leverandør