PDA

Vis full versjon : Må hundeskilleveggen til bagasjerommet settes midt i?



Mastiff
27/04/17, 22:36
Vi får ny valp om et par måneder, og jeg tenkte å bruke Volvos originale løsning med skillevegg festet til lastegitteret, og dør. Men må skilleveggen stå midt i? For da blir det for trangt etter halvannet til to år. Jeg har sett monteringsanvisningen. Det står at den skal stå midt i, men det ser ut som om det likevel er mulig å sette den ut til siden. 1/3 til bagasje og 2/3 til dyret vil nok passe for en voksen mastiff.

Rasp
27/04/17, 22:45
Jeg har collie og min står ikkje i midten, hunden har jo masse plass synest jeg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Mastiff
28/04/17, 07:40
Flott! Da går det an å sette den ut mot den ene siden. Hvor langt til siden er din? En mastiff tar jo forholdsvis mye plass. :) Vet du om det går an å montere dør når ikke veggen står på midten?

Rasp
28/04/17, 07:47
Har ikkje bilen her nå men mener veggen går fram til ene siden for håndtaket til platen i dørken som er på midten, ser ikkje helt før meg att det går ann å sette vegg på midten da blir det jo litt glis med døren mener jeg, men jeg kjøpte det brukt å ante ikkje hvordan det skulle vere, men vart no ihop slik jeg trudde

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Mastiff
28/04/17, 08:00
Forstått. Da satser jeg på at jeg kan bruke den til det store droget vi etter hvert får, takk!

Mastiff
28/04/17, 10:22
Jeg fant enelig monteringsanvisningen her: http://accessories.volvocars.com/sv-se/all/Guide/UserGuides
Og der ser jeg hvordan døra monteres. Det bør være mulig å få sveiset og pulverlakkert et ekstra gitter med 2-3 stenger til å feste mellom døra og skilleveggen, sånn at døra lar seg feste. :)