PDA

Vis full versjon : Xc90 2007 sliter dekk på innsiden forran begge sider



Siggen
20/04/17, 19:19
Hei igjen:cool:
som overskriften sier, er det noen typiske foringer som forårsaker dette, eller er det bare å ta en forstillingskontroll.?? Litt kjipt å få beskjeden at foringer må byttes og forstillingskontroll nr2 blir et faktum.

locked
20/04/17, 20:22
Eg har ein 2007 V70, den har slitt dekk innside framme sidan eg kjøpte den i 2010. Eg har hatt 8 hjulstillingskontrollar og har bestilt den 9. 3 forskjellige verksted pluss at eg har gjort det sjølv eit par gongar.

ALT av bevegelege deler i forstilling (utanom sjølve tannstanga) bytta eg i 2014 ved 300 000km. Slite like forbanna dekk akikavel.


Har dei siste par åra studert slike bilar (S60/S80/V70/XC70 og XC90) på parkeringsplassar rundtom og har konkludert med at dette er noko som er ganske vanleg. Har ALDRI sett ein slik bil slite utside for å sei det slik... Viss nokon har gode forslag til løysing så er det nok fleire som er intressert :-)

Siggen
21/04/17, 14:09
Har hørt at endel sliter med de problemene ja, men jeg trodde kanskje det var noen typiske foringer som gikk igjen.
Da er det kanskje bortkastet å bestille en kontroll på forstillinga og ende opp uten at de har greid å løse det.
Snakket med volvo og verksmester der var usikker på om det var no camber justering på den bilen, virker jo litt rart at ikke det er en grei skuring å fikse da :)

MadAss
21/04/17, 20:26
Eg slite antydning til utside, men det har nok litt med hastigheit i svingkøyring å gjere. Er jo ein del justeringsmuligheiter på camber i tillegg til spissing, så skal ikkje vere problem å få dette til om legg litt sjela i det.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

turb00le
21/04/17, 21:24
Hva er std camber og spissing på disse?

Sent fra min BV7000 PRO via Tapatalk

Vatnehol
22/04/17, 00:21
Slitasje på innsiden er ikke normalt forusatt at det er ikke dårlige foringer eller hjulager.
Har hatt bilene mine på ymse plasser for 4 hjuls kontroll pga jeg har ikke vært fornøyd med arbeidet. varierer veldig på mekanikeren hvor godt de gjør det og har opplevd mange kan fjuske med målingene.
kjøp en slik en:
http://www.ebay.com/itm/New-Magnetic-Gauge-Tool-For-Car-Truck-Camber-Castor-Strut-Wheel-Alignment-/391639387764?hash=item5b2f86ce74:g:bicAAOSw~AVYnTZ j&vxp=mtr
koster ikke mange kronene. så sjekker du fort camber selv.
Jeg har justert mine til 0.2-0.5 de på 18" felger for på 0° vil de slite på innsiden med last, og jeg opplever at de heller slitter på utsiden som madass sier, men også på grunn av høg fart i svinger.

locked
22/04/17, 10:53
skal ikkje vere problem å få dette til om legg litt sjela i det.
Verkstedet du jobbar på har no prøvd i alle fall to gangar utan at de har vorte noko bedre.


varierer veldig på mekanikeren hvor godt de gjør det og har opplevd mange kan fjuske med målingene.
Då er statistikken slik at 5 av 6 mekanikarar på merkeverkstad ikkje veit kva dei driv med, eller slurvar. 1 av 6 får bonuspoeng for justering slik at det var berre eitt framdekk som var ødelagt i løpet av 4mnd.

MadAss
22/04/17, 14:33
Verkstedet du jobbar på har no prøvd i alle fall to gangar utan at de har vorte noko bedre.


Då er statistikken slik at 5 av 6 mekanikarar på merkeverkstad ikkje veit kva dei driv med, eller slurvar. 1 av 6 får bonuspoeng for justering slik at det var berre eitt framdekk som var ødelagt i løpet av 4mnd.

Er klar over at det er justert to gongar ja :)

Men du treng kanskje noko meir enn ei standard hjulstillingskontroll, at ein må bruke ekstra tid for å kunne justere camberen heilt perfekt og.
Eg brukte ganske lang tid på min eigen bil.
Utgangspunktet skal meir spissing hjelpe mot innvendig slitasje, men nokre bilar treng meir arbeid til få til å unngå å slite dekk enn andre.
Har vore bort i bilar som har måtta justert ganske mange gongar på, men det viktige er då at same person justerer igjen, slik at han kjenner til kva som vart justert sist.

MadAss
22/04/17, 14:45
6291

Legger ved data for hjulstilling

locked
29/04/17, 12:54
Er klar over at det er justert to gongar ja :)

Men du treng kanskje noko meir enn ei standard hjulstillingskontroll, at ein må bruke ekstra tid for å kunne justere camberen heilt perfekt og.
Eg brukte ganske lang tid på min eigen bil.
Utgangspunktet skal meir spissing hjelpe mot innvendig slitasje, men nokre bilar treng meir arbeid til få til å unngå å slite dekk enn andre.
Har vore bort i bilar som har måtta justert ganske mange gongar på, men det viktige er då at same person justerer igjen, slik at han kjenner til kva som vart justert sist.
Ja, men når ein tar det opp som eit problem så går ein no ut i frå at det vert gjort ein innsats for å få det bra, særleg når same verkstedet skal prøve for 2. gang.