PDA

Vis full versjon : Sentrallås å taklys



JOn
15/04/17, 21:39
Fjernkontrollen til sentrallåsen virker ikke.bytta batteri å så det er det ikke.null respons på både låser å når je trykker på den gule knappen som slår på parklysa. Alt av lys i taket er dødt.å beltevarsel i speil virker heler ikke. Måtte bytte innvendig speil for litt siden å lurer på om det kan ha en sammenheng? Noen som vet hva feilen kan være?

FroBe
16/04/17, 00:02
Problemer med UEM, sirenen eller CEM? Disse er på samme CAN-bus gren.
Har du prøvd å resette denne grenen ved å låse opp og igjen med nøkkelen et par ganger?

Jeg måtte gjøre dette for å få liv i taklyset og takluken min etter sirenen hadde slått seg vrang og stoppet kommunikasjonen med UEM.

JOn
16/04/17, 05:22
Problemer med UEM, sirenen eller CEM? Disse er på samme CAN-bus gren.
Har du prøvd å resette denne grenen ved å låse opp og igjen med nøkkelen et par ganger?

Jeg måtte gjøre dette for å få liv i taklyset og takluken min etter sirenen hadde slått seg vrang og stoppet kommunikasjonen med UEM.


Nei har ikke prøvd det. Ska prøve det etterpå å se om det funker. Men må tilføye at vis je tar ut sikring på taklys å setter den inn igjen så lyser det helt til det klikke kommer etter noen sekunder etter je slår av tenninga å tar ut nøkkel. Da virker det ikke lenger

4x4vinge
16/04/17, 14:26
Har du programert det invendige speilet. Fjernkontrollen går via speilet