Vis full versjon : Lakkere plasten på xc70
Er det noen her inne som har fått lakkert plasten på sin XC70?
Har lyst til å gjøre dette da jeg tror bilen får en mye cleanere look. Fortsatt ha grillene foran i sort, å resten i samme farge som bilen. Har sett Audi Allroad der dette er blitt gjort på, å der synes jeg det ser mye bedre ut enn det gjør orginalt
Ingen her inne jeg vet om, men er ikke helt uvanlig på andre siden av dammen.
6145
Dette er riktignok en V70 med XC-plastikk på, og personlig synes jeg den lavere V70en kler hellakkerte sider bedre enn XC70 på originalhøyde.
Nope, det der er en senka XC70. Ser det på plastlista på bakerste vinduet. De selger/solgte ikke V70 i USA, så de kjøper XC70 som de senker.
Beklager, huska feil her. Ikke at det er av videre relevans. Og de solgte V70 i USA, opptil flere av de - men langt flere XC70.
Dette var meget pent! Noen som har sett bilder av 08- xc70 der dette er gjort på?
Beklager, huska feil her. Ikke at det er av videre relevans. Og de solgte V70 i USA, opptil flere av de - men langt flere XC70.
Jauda, de ble solgt, men de sluttet med det og dermed var det kun XC70 som var tilgjengelig ny fra fabrikk.
Dette var meget pent! Noen som har sett bilder av 08- xc70 der dette er gjort på?
Har faktisk ikke sett noen P3 med lakkerte fangere merkelig nok. Kanskje de er for nye til at noen har prøvd seg?
Jeg har sett bilder, uten å huske hvor. Synes det var mye i samme gata, høye biler kler ulakkert plastikk.
volvoRsport
15/02/17, 21:38
Fra "Godbiter fra bilannonsesidene":
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=68993463&searchclickthrough=true
5360
Grøss! Men den må jo være senka litt og?
Annonsen er slettet, har noen screenshot?
Vedlegget fikk jeg opp, gjør ikke du?
Der fikk jeg opp vedlegget, ja. Tja, er ikke det verste jeg har sett, men den hadde kledd plastikken bedre i den fargen om den var lavere, i mine øyne.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.