PDA

Vis full versjon : Deler som må byttes på bilen før montering av R fanger



Ola Hagen
10/02/17, 14:07
Er det noen som kan ramse opp en liste med dele nr eller nevne hvilken deler som må byttes på bilens front før R fanger kan settes på?

Bilen det gjelder er en 2007 modell.

Så langt er det vel de støtfanger brakettene på sidene, som må byttes til braketter/strammere som satt på pre facelift? stemmer det?

Også er det vel den isoporen, må dem byttes?

evnt hvilken modeller passer det deler fra til min bil og R fanger?


Ola Hagen

locked
13/02/17, 09:48
Det er ei lang liste. Den midterste grillen på R-fangaren er ein del av intercooleren så du må ha ny intercooler og.. Pris er langt over 20.000kr nytt.

Per Turbo
13/02/17, 13:12
For noe tull! Man må ikke bytte intercooler [emoji23][emoji23][emoji23]

Har du komplett fanger er det kun brakettene som trengs å byttes så er det bolt on & plug and play.

Gjort dette på 2004 V70 selv uten problemer.




| Per Turbo |
| '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
| Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
| Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
Instagram: perturbo

locked
13/02/17, 13:42
For noe tull! Man må ikke bytte intercooler [emoji23][emoji23][emoji23]

Har du komplett fanger er det kun brakettene som trengs å byttes så er det bolt on & plug and play.

Gjort dette på 2004 V70 selv uten problemer.




| Per Turbo |
| '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
| Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
| Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
Instagram: perturbo
Hmm... Eg berre fortel det eg fekk skriftleg frå delelageret på Volvo for nokre år sidan.

Jimbojama
13/02/17, 14:52
De ser nok kun på hvilke deler som er forskjellige og lager en liste ut ifra det. De ser ikke på hvilke deler som passer selv om de ikke er tilhørende en R.

locked
13/02/17, 14:54
De ser nok kun på hvilke deler som er forskjellige og lager en liste ut ifra det. De ser ikke på hvilke deler som passer selv om de ikke er tilhørende en R.
Det var vel mest at den midterste grillen ikkje er mulig å få kjøpt, men tar du frå ein donorbil har ein såklart tilgang til å modifisere det.