Vis full versjon : Problem med dieselvarmer på V70 2008
I senere tid så har dieselvarmeren tullet litt dag til dag, merket det først på timeren, stiller den til 06:25 og bilen blir ikke varm, det har den blitt tidligere, i tillegg så slår "direkte start varmer" seg av etter kort stund og nekter å slå seg på fra alt mellom 5-10 min, men etter det så funker den til jeg slår den av.
Så da lurer jeg på om det er noe service/filter o.l som skal skiftes?
Vil gjerne ordne ting selv da jeg ikke har sansen for å legge igjen halve Lønninga til noe verksted.
Det er snakk om en 08 V70 2,4D 163hk
Takker for svar!
Min oxo er slik , har egentlig vert slik i flere år, men fungere for det meste
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Kan det være at du har litt dårlig batteri? Min varmer tullet noen ganger før jeg byttet startbatteri. Etter det har jeg ikke hatt problemer i det hele tatt.
Mitt batteri er 1 år
Kan det være at du har litt dårlig batteri? Min varmer tullet noen ganger før jeg byttet startbatteri. Etter det har jeg ikke hatt problemer i det hele tatt.
Hei, Har muligens litt dårlig batteri ja, har fått opp Varsler noen ganger i det siste året at varmer er stoppet pga lavt batteri nivå. Får kjøpe meg ett nytt og prøve?
Min 2003 hadde samme symptomer. Jeg skiftet glødeplugg og den ble bra. 670 kr
Min 2003 hadde samme symptomer. Jeg skiftet glødeplugg og den ble bra. 670 kr
Mener han har en annen varmerenhet enn du har, Webasto Thermotop etter '08 vs Ardic 912D frem tilogmed '07.
waterbaekk
13/03/17, 14:38
Hei!
Jeg har også dette problemet, nå virker det som om varmeren har gått i nødmodus. Er det noe triks for å slette feilkoder?
Hei!
Jeg har også dette problemet, nå virker det som om varmeren har gått i nødmodus. Er det noe triks for å slette feilkoder?
Du må bruke egnet diagnoseutstyr for å slette feilkoder. Dersom du er i trondheim en eller annen gang kan jeg sikkert hjelpe deg:)
VIDA er det sikreste å koble til. Hører flere som har brukt 3. parts feilkodelesere uten ay det har vært noen suksess.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.