PDA

Vis full versjon : Sørlandstreffet 2017 - 27 Mai



aarnes
02/02/17, 21:43
Vi har gleden av å invitere til nytt Sørlandstreff.
Dette er et treff for VOLVO personbiler av alle typer og årsmodeller
Treffet blir i år arrangert Lørdag 27. Mai hos JM Auto i Arendal.
Vi starter innsjekking 10:00 og offisiell åpning er 12:00, premieutdeling ca 15:30.
Flere detaljer kommer på Vår hjemmeside/facebook side etter hvert som programmet blir ferdig.

Her er det nye flotte lokaler med god plass og det ligger rett ved E18 forbi Arendal så det er veldig lett å finne frem.
I området er det gode muligheter for overnatting både på Campingplasser og Hotell samt kort vei til mange andre aktiviteter.
Vi tror dette blir en perfekt kombinasjon og vi ønsker alle velkommen til treff igjen!

Web: www.sorlandstreffet.no
Facebook: Sørlandstreffet
Kontakt: post@sorlandstreffet.no

NB: Dette arrangeres ikke av VCCN

Laloba
24/03/17, 02:16
Ikke dra dit med noen 850 da er du kjørt, JM har en såkalt lav km vrak som er stemt frem på førehand, riktig useriøst treff med en juri man kan stille spørsmål om hva de ser etter.

Øyvind G
24/03/17, 07:42
Ikke dra dit med noen 850 da er du kjørt, JM har en såkalt lav km vrak som er stemt frem på førehand, riktig useriøst treff med en juri man kan stille spørsmål om hva de ser etter.

Jeg synes det er trivelig på treff selv om man ikkke vinner noen pris jeg.

Sørlandstreffet har for meg hvert tradisjon og det gleder meg å se at det er tilbake igjen. Dette er en av de bedre Volvo treffene her til lands.

Når det gjelder Jury så stemmer vel de etter smak slik som alle andre ville gjort. Alle kan ikke være enig og dermed blir det også feil for noen. Slik vil det alltid være.

Daniel V
24/03/17, 07:52
Ikke dra dit med noen 850 da er du kjørt, JM har en såkalt lav km vrak som er stemt frem på førehand, riktig useriøst treff med en juri man kan stille spørsmål om hva de ser etter.

Hvem drar vel på treff kun for å vinne? Biltreff blir fort kjedelig dersom det eneste man er der for er premien :)

For min del handler nå treff om å få sett på forskjellige Volvoer fra forskjellige deler av landet man ikke har sett før :)

Per Turbo
24/03/17, 18:18
Viktigste er å delta, ikke å vinne. Det er det sosiale og minglinga som gjelder. Man kan gjerne være uenig med juryens bedømming, men er man pokaljeger tåler man sjelden å "tape"

Treffet har vært veldig fint og bra de gangene jeg har vært der ihvertfall :)

Texascom
24/03/17, 19:11
Sørlandstreffet er alltid hyggelig [emoji4]

glenn
23/04/17, 22:35
Hei Laloba

Ber deg om å holde deg for god til å spre slikt, du har fått forklaring nok i facebook tråden etter forrige treff og det du skriver her er reint pissprat.
Vi setter alltid pris på konstruktiv kritikk men det er nok ikke noen god diskusjon du er på jakt etter.
Kommer uansett ikke til å bli med på noen videre diskusjon med deg hverken her eller på facebook siden vår, ser på denne saken som ute av verden for vår del.
Så vidt meg bekjent har du ikke vært på treffet selv men du er selvsagt hjertelig velkommen, har lest litt av trådene dine her på forumet så det hadde vært veldig moro å se en av bilene dine. Kan selvsagt ikke love deg noen premie da vi ikke driver med "førehand" stemming av bilene...

mvh Glenn

glenn
23/04/17, 22:38
Og til dere andre, mange takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Det er dette som gjør at vi arrangerer treff :)
Håper å se så mange både nye og gamle ansikt og biler som mulig igjen på Sørlandstreffet 2017 !!!

mvh Glenn

kimar
24/04/17, 09:28
Og til dere andre, mange takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Det er dette som gjør at vi arrangerer treff :)
Håper å se så mange både nye og gamle ansikt og biler som mulig igjen på Sørlandstreffet 2017 !!!

mvh Glenn

Ingen av volvoene mine er spesielt pene men er jeg velkommen med bilene mine for det?
Og hviliken av de burde jeg ta med det er snakk om en 240 og en 98mod v70 regner vel med at det er flest av 240 ene og det hadde kanskje
vært greit med og få med en v70 også vis dere vil ha mest mulig forskjellige modeller?

Øyvind G
24/04/17, 09:56
Ingen av volvoene mine er spesielt pene men er jeg velkommen med bilene mine for det?
Og hviliken av de burde jeg ta med det er snakk om en 240 og en 98mod v70 regner vel med at det er flest av 240 ene og det hadde kanskje
vært greit med og få med en v70 også vis dere vil ha mest mulig forskjellige modeller?

Av det jeg har sett de siste årene så er det motsatt. Mange som kjører V70 nå og det minker på 240. Ville ikke tenkt så mye på dette og heller tatt med den som er i best stand. :)

Øyvind G
24/04/17, 09:59
Er det noen mulighet for bilvask eller må vi ta det på en bensistasjon på veien?
Reiser selvsagt med ren bil, men det hender man kjører innom litt dårlig vær på vei nedover. Uansett er det greit å få vasket av litt støv før bilen stilles ut.

kimar
24/04/17, 13:49
Av det jeg har sett de siste årene så er det motsatt. Mange som kjører V70 nå og det minker på 240. Ville ikke tenkt så mye på dette og heller tatt med den som er i best stand. :)

Da blir det nok kanskje 240en må se om jeg får det til. Kommer du? Skulle gjerne ha sett på din 240 da den er utrolig fin:)

Benjamin
24/04/17, 14:11
Av det jeg har sett de siste årene så er det motsatt. Mange som kjører V70 nå og det minker på 240. Ville ikke tenkt så mye på dette og heller tatt med den som er i best stand. :)

Enig. V70 har blitt skikkelig poppis [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Øyvind G
24/04/17, 23:48
Da blir det nok kanskje 240en må se om jeg får det til. Kommer du? Skulle gjerne ha sett på din 240 da den er utrolig fin:)

Har planer om å ta turen ja.
Har skiftet hjul nå så se etter en rød bil med Virgo/Turbo felger.

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/04/811.jpg (http://s825.photobucket.com/user/ogantenbein/media/240%20GL%2090/Div/Virgo/IMG_5422_1920x1280.jpg.html)

kimar
25/04/17, 07:16
Har planer om å ta turen ja.
Har skiftet hjul nå så se etter en rød bil med Virgo/Turbo felger.



Din bli er lett og kjenne igjen er få 240er som er så fine:)
Vis du trenger og vaske bilen før treffet så er det en esso bensinstasjon på stoa kanskje 5 minutter fra der treffet holdes men vet ikke om de har selv vask.

mrstfu
25/04/17, 08:20
Selvvask på Statoil Harebakken, hvertfall når jeg var der sist.

regeli
16/05/17, 17:26
Da har jeg bestilt hotell natt til lørdag i Arendal neste uke, så kan få tid til en ordentlig frokost og vask før treffet [emoji4]

Håper å treffe flere VCCN medlemmer her [emoji2]

Benjamin
19/05/17, 08:16
Da har jeg bestilt hotell natt til lørdag i Arendal neste uke, så kan få tid til en ordentlig frokost og vask før treffet [emoji4]

Håper å treffe flere VCCN medlemmer her [emoji2]

Da har jeg booket et hotel i Arendal også :) Riktignok natt til søndag så vi får tatt en natt i Arendal med mat og drikke ;)

Må bare få bytta kam før neste helg nå så er alt i boks. Turen til treffet får bli prøvekjøringen av 240`n hehe



Er det noen mulighet for bilvask eller må vi ta det på en bensistasjon på veien?
Reiser selvsagt med ren bil, men det hender man kjører innom litt dårlig vær på vei nedover. Uansett er det greit å få vasket av litt støv før bilen stilles ut.


edit; Ser nå på kartet at Circle K Harebakken er ganske nærme ja, så jeg får nok vaske bilen der før treffet :)

Thorvaldsen
20/05/17, 13:46
Får vel slenge meg på jeg også. Da var hotell i Arendal bestilt selv, natt til søndag da vel å merke. Faktisk første gang jeg er på dette treffet, så ser virkelig frem til det må jeg si! Regner med å se mye flott Volvo her nede å muligens treffe andre medlemmer her nede også. Skal bli knall;)

Øyvind G
20/05/17, 20:07
Vi kommer til å leie hytte på Holt camping som vi har gjort tidligere.

Christian
24/05/17, 20:52
Hvor mange drar ned på fredag?

kimar
27/05/17, 07:41
Jeg tar turen ned i dag håper det er gode parkerings muligheter uten om treff området da jeg ikke skal stille ut noen biler:)

kimar
27/05/17, 20:33
Var mange fine volvo er og se på ble selv ikke så lenge da jeg ikke kjenner noen som deltok og blir da fort kjedelig.

regeli
27/05/17, 21:16
Jeg og Thorvaldsen med våres 850 Rer var der [emoji16]

Flott vær og neste gang bør dem ha egen pokal så heter "Den med mest pollen støv på" [emoji106]

Er jammen glad jeg har vokst fra den allergien, ellers så hadde det blitt et mareritt. Greit med gul i bil da [emoji13]

Håper at dem sorterer klassene for seg neste gang, så virker det litt mer rydigere. Men, nå var "lett blanding" helt ok på en godværs dag som dette [emoji4]

Benjamin
27/05/17, 21:30
Jeg og Thorvaldsen med våres 850 Rer var der [emoji16]

Flott vær og neste gang bør dem ha egen pokal så heter "Den med mest pollen støv på" [emoji106]

Er jammen glad jeg har vokst fra den allergien, ellers så hadde det blitt et mareritt. Greit med gul i bil da [emoji13]

Håper at dem sorterer klassene for seg neste gang, så virker det litt mer rydigere. Men, nå var "lett blanding" helt ok på en godværs dag som dette [emoji4]

Haha! Vis det hadde vært en egen klasse så hadde jeg lett vunnet mest pollen kledde bil,
Foreslå dette forresten for arrangøren [emoji85]

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/05/993.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

regeli
27/05/17, 21:42
Haha, de som hadde mørke biler viste det godt på i dag ja [emoji13][emoji13]

Kondolerer til alle allergikere, for jeg vet hvordan det må være på slike dager.

Christian
27/05/17, 21:43
Er heldigvis ikke plaga av pollen, men varmen ble for mye for meg idag! Glad det fantes skygge.
Alt i alt et bra treff. :)

regeli
27/05/17, 21:45
Da skulle du prøvd å jobbe i Dubai i par å førti grader med arbeidsdress på, det er varmt [emoji13]

Benjamin
27/05/17, 22:05
Haha, de som hadde mørke biler viste det godt på i dag ja [emoji13][emoji13]

Kondolerer til alle allergikere, for jeg vet hvordan det må være på slike dager.

Hehe ja, helt vilt mye pollen her i Arendal. Har aldri sett så mye pollen før [emoji14] må rense bilen innvendig når jeg kommer hjem [emoji85]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Christian
28/05/17, 11:27
Noen som har bilder fra treffet?

regeli
28/05/17, 11:36
Jeg har litt: https://www.dropbox.com/sh/4si4dqngp17rz03/AAB3YUNL0MOL5sR0WISP8C4Ra?dl=0
Ser at mangler en del fra dem som kom etter 12:00, men tror nok JM Auto vil lase opp noen bilder på Facebooks snarlig :)

Benjamin
28/05/17, 11:44
Noen som har bilder fra treffet?

Kommer til å legge ut en del bilder når jeg kommer hjem fra Arendal [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

B230
28/05/17, 16:06
Hehe ja, helt vilt mye pollen her i Arendal. Har aldri sett så mye pollen før [emoji14] må rense bilen innvendig når jeg kommer hjem [emoji85]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er kanskje ikke for ingenting at det heter Pollen i nærheten, et par km unna i luftlinje. ;)

Benjamin
28/05/17, 16:44
Det er kanskje ikke for ingenting at det heter Pollen i nærheten, et par km unna i luftlinje. ;)

Når vi gikk i sentrum på kvelden så passerte vi pollen parkeringshus. Da måtte vi faktisk le hehe

Bilder http://forum.vccn.no/showthread.php?76100-Sørlandstreffet-2017&p=1050678#post1050678 :)