Vis full versjon : Pumpe til lyktespylere
Hei!
Jeg har en XC70 2007 mod D5, med en defekt pumpe til lyktespylere.
Hørte med forhandler og de skulle ha nesten 1000 kroner for denne.
Synes det var i overkant stift for denne lille saken.
Har sjekket litt på nettet og det ser ut som man kan bruke en Ford-pumpe til dette.
Noen som har erfaring, eventuelt link til en billigere utgave?
Så lenge den passer med innfestninger og gir tilnærmet/samme trykk, så er prisen helt irrelevant.
1000kr er noe, men da får du noe som holder og passer rett i uten noe mer mikk makk :)
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Så lenge den passer med innfestninger og gir tilnærmet/samme trykk, så er prisen helt irrelevant.
1000kr er noe, men da får du noe som holder og passer rett i uten noe mer mikk makk :)
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Sant nok, takk for svar!
Ta delenummeret og tusle bort på eBay, jeg fikk min til rundt 700,- inkl frakt. Eventuelt, med VCCN-medlemsskap har du 15% på deler hos Bilia (og et lass med andre leverandører), og det hjelper jo litt;)
Ta delenummeret og tusle bort på eBay, jeg fikk min til rundt 700,- inkl frakt. Eventuelt, med VCCN-medlemsskap har du 15% på deler hos Bilia (og et lass med andre leverandører), og det hjelper jo litt;)
Takk for tipset! :)
Kan sjekke her: fcpeuro.com
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan sjekke her: fcpeuro.com
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var visst ikke så mye penger å spare på akkurat den delen, men kul link likevel!
https://www.fcpeuro.com/products/volvo-engine-washer-pump-v70-s60-xc70-genuine-volvo-30699674
Takker for respons! :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.