PDA

Vis full versjon : Monteringsramme V70/XC70 hjelp.



TimT5
26/01/17, 12:44
Hei,

Har montert ramme for dobbel din spiller i min XC70, men det blir litt mellomrom mellom spilleren og rammen. Så lurer litt på om jeg gjør noe feil. Til dere som har montert noe slikt, brukte dere rammen til selve spilleren også? For så å få plass til "pynte listen" rundt spilleren. (se bildet)
For jeg får ikke på den pynte listen nå, og spilleren er skrudd fast i brakketten på monteringsrammen. Eller er det slik at rammen som følger med spilleren skal skrues fast og at spilleren bare skal låses på plass av denne. Mente og huske at jeg ikke fikk plass til den.
6095

TimT5
26/01/17, 13:11
Det blir noen glipper rundt hele veien. Men er kanskje ikke noe å gjøre med ?

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/01/970.jpghttp://forum.vccn.no/img-dump/2017/01/971.jpghttp://forum.vccn.no/img-dump/2017/01/972.jpg

Sent fra min LON-L29 via Tapatalk

mrstfu
26/01/17, 18:33
Per Turbo har kanskje et innspill her?

Svirre
26/01/17, 22:15
Hvor er rammen kjøpt? Volvo har visst ikke disse lenger, men ser flere tilbyr disse til Volvo. Kan være noe dårlig kvalitet mtp mål hvis det er slik kina-vare.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

degocostly
26/01/17, 22:40
Jeg har lignende spiller og er ganske sikker på at den ramma du har ringa rundt er montert på min. Tror plastramma fester seg bak kanten fremst på den ramma du har ringa rundt. Var veldig trangt og tight hos meg, men det gikk.
Har aldri hørt om at det er feil mål på selve 2DIN-hullet på disse rammene, men dårlig passform mot resten av konsollen. Min er ivartfall for bred, er litt i spenn.

TimT5
30/01/17, 08:25
Hvor er rammen kjøpt? Volvo har visst ikke disse lenger, men ser flere tilbyr disse til Volvo. Kan være noe dårlig kvalitet mtp mål hvis det er slik kina-vare.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Rammen er kjøpt hos lokal lyd/bilstereo butikk som igjen bestiller fra autohifi.no Har ikke fått noen følse av at dette er billig greier.



Jeg har lignende spiller og er ganske sikker på at den ramma du har ringa rundt er montert på min. Tror plastramma fester seg bak kanten fremst på den ramma du har ringa rundt. Var veldig trangt og tight hos meg, men det gikk.
Har aldri hørt om at det er feil mål på selve 2DIN-hullet på disse rammene, men dårlig passform mot resten av konsollen. Min er ivartfall for bred, er litt i spenn.

Prøvde på det, men den ramma som jeg har ringa rundt den passer ikke inn der i det hele tatt. Det følger med en brakkett til 2din ramma som skal skrues fast i spilleren som igjen blir skrudd fast i 2din ramma. Kan ikke se at det skal være en annen måte å gjøre det på uten at en evt må modifisere 2din ramma.

Per Turbo
30/01/17, 11:38
Liten glippe blir det, er ikke 100% passform. Men det er ikke noe jeg bryr meg om kontra fordelene med en ny og oppdatert enhet.

TimT5
30/01/17, 21:44
Neida, det gjør meg ingenting. Men sannsynligheten for at jeg kanskje gjorde noe feil var til stede. :p

Taz
31/01/17, 08:12
Samme her i gården bare med 1-din, så du har nok ikkje gjort noe feil [emoji4]