PDA

Vis full versjon : Isbanekjøring på Hebbes



Hassel
23/01/17, 10:21
Hei godtfolk! :)
Lørdag 11 februar er det satt av tid til oss på Hebbes Isbane i Sigdal.

Detter er ikke et arrangement vi i VCCN står for, og heller ikke et treff med pokaler, utstilling eller klubbshop.
Vi er så heldig at det har satt av en Volvodag for oss. Om du har en annen type bil som vinterbil så kan du også bruke dette, i dag er det volvo som gjelder for de fleste men også å ha en morsom dag for det som leker på banen og de med kamera.

Alt betaling for både kjøring og lisens er det Hebbe som ordner med.
Priser er som følger

600,- for bil med standard vinterdekk med eller uten pigg
800,- for bil med ispigg (bur påkrevet)
250,- pr. ekstra sjåfør på bilen

Pris for engangs-lisens: (Påkrevd dersom du ikke har motorsport-lisens fra før)

200,- pr. fører/passasjer

Info rundt dagen.

Hebbes har åpningstider på lørdagen ifra 09-18, så møt når en selv vil. Hadde vært hyggelig å se de fleste på morgentimene når det er lyst.
Fasiliteter er det dårlig av oppe i Sigdal, det er en liten do men ikke stort mer enn det.
Mat og drikke får man kjøpt noe smått av i billettbua.
Det er IKKE noe varmestue her så det anbefales med varme klær sånn hvis bilen ryker og du ikke får holdt varmen.

Du kan her møte opp med bil uten skilter da alt kjører på engangslisens eller motorsportslisens.
Du kan ha med en passasjer på vilkår om at det må fylles ut engangslisens på denne personen.
Du/dere kan være ekstra fører på en bil.

HUSK HJELM!!



Vi ønsker alle vel møtt! Med godt humør og klare for en knall dag med mye kjøring og moro :)

Hilsen alle oss i VCCN

Forbehold om at treff kan avlyses mtp på vær og is

Benjamin
23/01/17, 13:20
Jeg stiller uten bil (850'n trekker selvsagt i feil ende) hehe, men stiller med speilreflekskamera og godt humør [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

mrstfu
23/01/17, 13:57
Ingen biler trekker i feil ende, men det kan hende folket med RWD og AWD har det mer moro;)

Benjamin
23/01/17, 14:12
Ingen biler trekker i feil ende, men det kan hende folket med RWD og AWD har det mer moro;)

Hehe hakket morsommere med rwd eller awd ja [emoji6]



Sent from my iPhone using Tapatalk

Hassel
30/01/17, 07:33
Oppdatert førsteposten med litt mer info angående dagen :)

Christian
30/01/17, 16:17
Vi gleder oss masse!! :D

andersg
01/02/17, 18:03
Både jeg og Hassel skal utpå med AWD!

sekse
01/02/17, 18:35
Både jeg og Hassel skal utpå med AWD!

Noen er tøffere en andre! [emoji1]


Sent from my iPhone using Tapatalk

mrstfu
01/02/17, 18:45
Jeg kommer til å ta en tur utpå jeg og, men i hovedsak vil jeg fly rundt som fotograf. Si fra om noen vil ha bilder av noe spesielt;)

Hassel
03/02/17, 07:51
Jeg kommer til å ta en tur utpå jeg og, men i hovedsak vil jeg fly rundt som fotograf. Si fra om noen vil ha bilder av noe spesielt;)

Gjerne et bilder av at rs fangeren til andersg går i snøkanten :)

andersg
03/02/17, 23:25
Du er bare misunnelig på mine mekaniske differ som vil sende meg rævva først overalt! Går i sneglefart med piggfritt uansett...

Hassel
06/02/17, 07:54
Du er bare misunnelig på mine mekaniske differ som vil sende meg rævva først overalt! Går i sneglefart med piggfritt uansett...

Understyring tror jeg vi snakker, vektfordeling!

mrstfu
06/02/17, 08:00
Understyring tror jeg vi snakker, vektfordeling!

Er vekta fordelt? Trodde ikke Audi drev med sånt jeg?

turb00le
06/02/17, 08:55
Understyring tror jeg vi snakker, vektfordeling!
Bare å sparke litt clutch og holde stumt. Samt holde et lite regnskap på hvilken retning hjula står i.

Sent fra min S30 via Tapatalk

mrstfu
12/02/17, 19:35
Litt bilder fra Hebbes, det kommer mer etterhvert.

http://www.funkymonkey.no/2017/02/12/vccn-on-ice-11-februar-2017/

andersg
16/02/17, 22:52
Bra bilder! Godt bilene med riktig emblem i grillen gikk hele dagen;)

mrstfu
16/02/17, 23:06
Det ligger litt flere bilder fra andre fotografer på www.vccn.no, altså forsiden. Akkurat nå er forsida under vedlikehold, men sjekk ila morgendagen.