PDA

Vis full versjon : [ØNSKES KJØPT/BYTTE?] Volvo C30



Espen Hveding Nordgård
22/01/17, 19:14
På grunn av endrede pendlerforhold og potensiell flytting ønsker jeg å kjøpe en C30, eventuelt bytte med mellomlegg fra din side i min 09' V70 2.4D automat, proppa med utstyr og polestar tuning.

Før noen kommer med det, autosøk er på fra Finn, så har sett på det meste der. Forøvring har jeg VELDIG god tid...

Så om DU har en C30 med følgende, er jeg intressert!

Om du har en D5 kan du se bort i fra de fleste av kravene, inkuldert girkasse. Da er jeg interessert uansett.

- Pris ish 100k
- R-design
- 2.0D
- Manuell
- Mørk interiørfarge
- Dieselvarmer som virker
- Godt orginalt stereoanlegg

Utover det er det ønskelig, men ikke et krav med dette:

- Hengerfeste
- Takluke
- Takvinge
- Servicehistorikk (verksted eller privat)
- Og alt mulig ekstra stasj...

Kjapp info om V70'n, om det skulle være interessant:
2009 modell regga i 2008, Full R-design, Svart/hvit skinn, varme i alle seter, navigasjon (2015 kart), adaptiv cruice, BLIS, parksensor foran og bak, avtagbart hengerfeste, R-design bakfanger, takvinge, org tona ruter bak B-stolpe, 2.4D med Polestar tuning (205hk, 450NM) girkassa er også justert), nylig tatt oljeservice hos Bilia, har gått 194kkm (regreim bytta på 180), BC-Racing Coilovers montert høsten 2015 (ikke godkjent) orginalt understell er montert for vinteren og følger selvsagt med, 20"x9" Vossen CV3 kopier på nye 245/30-20 dekk godkjent i vognkort! Pris ca 220k, fri for heftelser.