PDA

Vis full versjon : Kor får ein tak i rimlege NYE drivakslingar til D5 automat?



Stutum
19/01/17, 21:32
Som overskrifta seier. Vparts hadde tidlegare komplette drivakslingar til automat frå 3000 kr pr stk. Finn ikkje igjen desse, så lurer på om nokon her inne har tips til nettsider med rimlegare nye produkt med tilnærma kvalitet som originale?

mrstfu
20/01/17, 00:46
Årsmodell? Kan prøve drivlinje.no, men de hadde ikke til min ('07 D5 AWD med sekstrinns automat), jeg fikken aksel som var over to millimeter smalere på splines i kasseenden. Beste er å finne originalt delenummer til din, har inntrykk av at de opererer utifra originale delenummere når de bestiller og selger videre.

Svirre
20/01/17, 11:19
Evt. så kan man bytte begge drivknutene santidig. I tillegg lagret på høyre aksel.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

dag otto
20/01/17, 22:14
Sjekk ut eurodel.no, de har jeg kjøpt SKF aksling av tidligere til meget fin pris

sandal
21/01/17, 03:52
Vist eg ikkje tar helt feil, så e det vel pant på de også? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stutum
29/01/17, 21:32
Årsmodell? Kan prøve drivlinje.no, men de hadde ikke til min ('07 D5 AWD med sekstrinns automat), jeg fikken aksel som var over to millimeter smalere på splines i kasseenden. Beste er å finne originalt delenummer til din, har inntrykk av at de opererer utifra originale delenummere når de bestiller og selger videre.

Eg har ein 2005 modell D5 automat.
Spørs om eg finn igjen delenummeret på dei som står på bilen. Er truleg dei originale som har stått på bilen sidan produksjonen i 2004 :P


Sjekk ut eurodel.no, de har jeg kjøpt SKF aksling av tidligere til meget fin pris
Dette skal eg undersøke. Takk for svar :)



Evt. så kan man bytte begge drivknutene santidig. I tillegg lagret på høyre aksel.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Ein får ikkje kjøpt indre drivknute separat, selgast kun på komplett drivaksel på desse bilane :)


Vist eg ikkje tar helt feil, så e det vel pant på de også? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det har eg ikkje høyrt før, men det må sjølvsagt undersøkast! :D

Stutum
29/01/17, 22:16
Då har eg handla nye drivakslingar. Drivlinje.no vart løysinga, satsar berre på dei passar bilen :)
4500 kr. inkl. mva. for komplette drivakslingar for både høgre og venstre side tørr eg påstå er høgst overkommeleg! B-)
Meina eg sjekka pris på original drivaksel til S60'en til broderen i fjor, rundt 6000 kr på Frydenbø.