PDA

Vis full versjon : Erfaringer med forskjellige slitedelfabrikater



Kuleberg
01/01/17, 21:15
Skal handle motoroppheng og lurer litt på om folk har erfaring med di forskellige leverandørene:

-Vaico
-Mapco
-Febi bilstein
-swag
-Lamförder

Daniel V
01/01/17, 23:19
Febi Bilstein har jeg kjøpt endel foringer og motorfester i. Fungert gullegodt alt i hop fra den produsenten for mitt vedkommende i alle fall :)

Svirre
01/01/17, 23:24
Lemförder og Febi Bilstein er to leverandører som leverer bra kvalitet på foringer. Vaico er sånn midt på treet, men ikke riktig aå bra som de to førstnevnte. Swag og Mapco scorer ikke direkte aå bra. Ift til pris, helt greit, men kvalitetsmessig fungerer det ikke.
Ser SWAG har fått dårlig omtale på flere forumer, så ville styrt unna det.

Kan evt. anbefale Skandix.de å handle fra. De har gode kvalitersdeler og leverer kjapt. Flere deler er OEMvare også.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Daniel V
01/01/17, 23:29
Alt er vel uansett bedre enn Proparts Sweeden. Makan til søppeldeler skal man lete lenge etter.

Kuleberg
02/01/17, 06:28
Har handlet fra autodeler.co.no, som forøvrig virker å være et selskap som opererer med fler nettadresser. Di ser ut til å kunne levere motorsett til under 4k. Skal bytte hele driten. Fremme, bak, side, oppe, momemtstag til girkasse og festene til tverrstaget oppe. Blendet slangen til fremre feste som lakk vakuum, og hilen føltes mye roligere

mrstfu
02/01/17, 09:10
God erfaring med Febi, selv om jeg ikke har den lengste testperioden på de. Gjelder to motorfester og forstillingsdeler. Lemfoerder er etter sigende god kvalitet, men min forrige og hittil eneste erfaring med de var ikke imponerende. Demperlagere holdt ikke mer enn seks måneder før de var utrusta og lagde mye ulyder. Kan selvfølgelig ha vært et mandagsprodukt.