PDA

Vis full versjon : Ole94: '07 V70N 2.4d



ole94
17/12/16, 14:28
Nå som jeg har blitt betalende medlem tenkte jeg det var greit å lage en egen tråd her. Er helt ny på forumet, så hvis jeg gjør noe feil må dere gjerne si ifra!

Kort om meg: Fra Hønefoss, 22 år, student. Jobber som fotograf i mitt eget enkeltmannsforetak Tangen Foto og i Bilfoto (Lik oss gjerne her (https://www.facebook.com/bilfoto.no/))

Bilen:
2007 modell, kjøpt av meg i august 2016. Kun en eier før meg, bra fulgt opp med servicer. Gått ca. 225' per dags dato:) Har ikke planer om å gjøre voldsomt mye, det aller viktigste er at den går og at feil blir utbedret fortløpende.

- "Limited Edition"
- 126 hk
- Manuell
- HU-650 stereo
- Lyst interiør

Gjort i mitt eie:
- Byttet virvelspjeld
- Byttet dieselvarmer
- Chip
- EU-godkjent mars 2017 (og mars 2019)
- Andre sommerfelger, 17" Cassiopeia
- GROM-adapter med Bluetooth
- Montert spoiler

Bilder:
5946
5948
5949
5950

mrstfu
17/12/16, 22:39
Vil anbefale deg å bruke en bildetjeneste som Photobucket eller lignende. Problemfritt å laste opp og dele, og med en fin mobilapp;)

ole94
18/12/16, 15:30
Vil anbefale deg å bruke en bildetjeneste som Photobucket eller lignende. Problemfritt å laste opp og dele, og med en fin mobilapp;)

Takk! :D Førstepost oppdatert med bilder.

ole94
18/12/16, 21:33
Bestilt USB3-kit + DAB-adapter fra GROM :)

Per Turbo
19/12/16, 08:27
Fint eksemplar! Grattis og velkommen :)

vangsfreaken
19/12/16, 11:34
Jobber som fotograf

det synes! deilig med en tråd med så fine bilder :)

mrstfu
19/12/16, 11:56
det synes! deilig med en tråd med så fine bilder :)

Ey! Mener du bildene mine suger?

ole94
19/12/16, 12:19
det synes! deilig med en tråd med så fine bilder :)

Takk! :D Kommer nok ikke til å legge lista veldig høyt her inne, men greit å starte med litt ordentlige bilder. Tar for tiden bilder hos Bilia Hønefoss og Gol, så alle bilene som ligger på Finn fra de to er tatt av meg.