provolone
13/12/16, 10:09
Hei
Jeg har en 2001 S60, denne: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=34338563
Da jeg snart skal bytte bil, trenger jeg litt hjelp til hva jeg skal gjøre med denne. Pr dags dato er den kjørt 140000 km, og litt greier har sluttet å virke mens jeg har hatt den. Det er følgende saker:
-Motorlampe lyser gult, en sensor som bør byttes i følge verksted
-Lås til bagasjerom virker ikke lengre, må trolig byttes
-Viskere til frontlykter visker ikke skikkelig, sklir ut fra lykten under bruk
-Litt smågreier elektrisk, knapp for å felle inn speil virker ikke, man kan ikke justere speil på høyre side med innvendig kontroll.
-Ac lager en litt høy "durelyd" til tider, følger turtall opp og ned
Ellers har bilen fått litt service, byttet reg.reim og den slags. Den skal på Eu-kontroll i Mars.
Burde jeg prøve å selge den som den er, og hva kan jeg evt forvente å få igjen for den? Ser ikke for meg at det er noe lønnsomt å fikse bilen for og så prøve å selge den.
Hva tenker dere?
På forhånd takk for tilbakemeldinger
Jeg har en 2001 S60, denne: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=34338563
Da jeg snart skal bytte bil, trenger jeg litt hjelp til hva jeg skal gjøre med denne. Pr dags dato er den kjørt 140000 km, og litt greier har sluttet å virke mens jeg har hatt den. Det er følgende saker:
-Motorlampe lyser gult, en sensor som bør byttes i følge verksted
-Lås til bagasjerom virker ikke lengre, må trolig byttes
-Viskere til frontlykter visker ikke skikkelig, sklir ut fra lykten under bruk
-Litt smågreier elektrisk, knapp for å felle inn speil virker ikke, man kan ikke justere speil på høyre side med innvendig kontroll.
-Ac lager en litt høy "durelyd" til tider, følger turtall opp og ned
Ellers har bilen fått litt service, byttet reg.reim og den slags. Den skal på Eu-kontroll i Mars.
Burde jeg prøve å selge den som den er, og hva kan jeg evt forvente å få igjen for den? Ser ikke for meg at det er noe lønnsomt å fikse bilen for og så prøve å selge den.
Hva tenker dere?
På forhånd takk for tilbakemeldinger