PDA

Vis full versjon : Interiør 854/S70



Aperambo
13/12/16, 05:25
Hei.

Noen som vet hvor man kan få tak i svarte alcantara seter til 854/S70. Tenker på den typen som er skinn på sidene og svarte firkanter i alcantara i midten.
Og hvis jeg kommer over et strøkent/OK+ eksemplar, hva det ligger på sånn ca. i pris. Skal ha frem og bakseter.

Link til bilde: https://i16.servimg.com/u/f16/14/93/07/74/20130122.jpg


Torstein

hgnubel
13/12/16, 07:27
Slike R-bakseter (til sedan) ble det bare laget like over 500 eksemplarer av til S70R, så du må nok forberede deg på å bruke både tid og flaks i tillegg til penger for å finne det.

Det bør være mulig å få enn salmaker til å fikse det hvis du har et vanlige sedan-baksete, og et R-baksete fra en V70 som er mye vanligere.

Steder slike ting kan dukke opp: blocket, finn, Facebook kjøp/salg grupper, ebay, forumsider...

Priser får andre som har kikket etter slikt i det siste svare på.

Men gratulerer med klokt valg, det der er noen av Volvos beste seter noensinne :)

Sagen
13/12/16, 12:20
Ikke ofte slike seter dukker opp om dagen.. Jeg fikk tak i komplett sett til min V70 for noen år siden for kr. 4000,-. Anser det som et en god handel siden det var ganske strøkent og med elekrisk justering av begge stoler samt varme i baksetene. Jeg fikk også solgt de originale stolene (svart skinn) for den samme prisen.. :)