PDA

Vis full versjon : Megatabbe, ingen kart på nav etter å ha hatt ute skjerm og styringsenhet...



Mastiff
28/11/16, 16:36
Pinlig, pinlig... Jeg hadde ute skjermen og styringsenheten (headunit, eller hva man skal kalle den, bak cd-sprekka) for å montere ryggekamera. Det funket greit, etter en del pes, og jeg sjekket at skerm og sånt funket før jeg skrudde sammen igjen greiene. Det jeg ikke sjekket, var om navigasjonen funket! Det gjør den på en måte, for jeg kan slå inn mål, og jeg får stemmeinstrukser og ser de små pilene øverst i skjermbildet om hvor jeg skal svinge neste gang, men selve kartet er borte vekk. Jeg regner med at det var en plugg som har glidd ned sånn at jeg ikke så den. Men spørsmålet er om noen vet om dette er bak skjermen eller bak headuniten. Jeg har ikke noe problem med å skru ut headuniten på 20 minutter, men skjermen tar en del mer tid, for det er fiklete å få ut den store plastbiten bak knappepanelet. Er det noen som vet hvor denne pluggen har sneket seg unna? Jeg regner selvsagt med bak skjermen, siden det er vanskeligst å komme til... :mad: Jeg skulle til å legge inn bilder av det, men jeg har visst ikke lov til å legge vedlegg.