PDA

Vis full versjon : Jönköpings Bildemontering AB



Morgis
05/01/10, 09:23
Noen med erfaringer fra Jönköpings Bildemontering AB ?

Hvordan er leveringstidene dems via postordre til norge ?

Shaiko
05/01/10, 09:36
Noen med erfaringer fra Jönköpings Bildemontering AB ?

Hvordan er leveringstidene dems via postordre til norge ?

Ikke noe iveien for og bruke dem. jeg bor såpass nære sfj at jeg ber de bare sende pakka te strömstad=) så slipper man tull og sånnt =)

bigswede
19/01/10, 17:36
Var nedom hos dem sommeren 08. Var ikke mye jeg skulle ha, kjøpte meg ny dimmer til instrumentpanel belysningen, da festene var knekkt. Bilene som står utenforr til selvplukk var ganske utplukka.

Fikk dimmeren kjapt og satt igjen med at det er dem man snakker med om man skal ha tak i billige deler. Vell og merke hadde dem ikke høyre forskjærm inne Sommeren 09 til C70.

Shaiko
19/01/10, 19:21
Det er ganske mye snadder og se på i parken dems =P jeg vimsa rundt der i sommer, gudene vet hvor lang tid vi brukte der inne.

Eneste som sto i huet mitt; "Hvorfor vrake disse bilene ;("

TeamBørnOut
19/01/10, 19:27
Det er ganske mye snadder og se på i parken dems =P jeg vimsa rundt der i sommer, gudene vet hvor lang tid vi brukte der inne.

Eneste som sto i huet mitt; "Hvorfor vrake disse bilene ;("


"er ikke det.... jo... fxxn :("

bigswede
11/02/10, 20:08
Shaiko Det har du helt rett i, mye "pent" som sto høggd der..
Tror det har litt med hva Arbeiderpartiet har fått oss til å tro om biler, så gjør seg gjeldenede hva vraking angår.. :)

Magnus Hagtvedt
28/02/10, 13:24
Handla motor+girkasse der, og fikk med mye mer enn avtalt. I tillegg til utrolig god service og en grei pris. Kommer nok til å ta en tur dit igjen, om ikke veldig lenge :p

spettnils
17/03/10, 22:38
Handlet via JB Bildemo i fjor høst, og var veldig fornøyd, selv om det ble en misforståelse. Skulle ha ledningsnett til D5252T motor fra 1997. Da jeg tok kontakt første gang, hadde de ikke. Samme dag som de fikk inn, og hadde prøvekjørt bilen, fikk jeg e-post om at delene var tilgjengelige. :)
Ved en liten glipp fikk dama som "behandla" meg til og sende meg feil sporingsnummer på pakken, så jeg fikk se at pakken var kvittert ut i Norrköping, men en e-post, så var det ordnet. Og ganske rimelig pris må jeg si:) Jeg sendte pakken (15,2kilo) opp til Storlien, som er cirka 90 mil eller noe fra JB Bildemo, og det kostet 119,- SEK!! :D Betalte totalt 6800 og noen små for alt, pluss 90 kroner for å bruke Superpris som mottager på Storlien