PDA

Vis full versjon : Delenr. belg bremsepedal



larswey
13/11/16, 11:11
Jeg har fått sprekk i belgen til bremsepedalen på min 2003 XC70. Har søkt i lang tid men finner ikke delenummeret på denne. Er det noen som har dette?

holter
13/11/16, 15:48
Kjøpte en slik på bilia for rundt 2 år siden -betalte rundt 200 kr .. husker ikke delenr men tror ikke det er spesielt lønnsomt og kjøpe den på nett -kontra volvo om du tenker på den som sitter nede ved gulvet i bilen der stanga går inn på pedal ? og bilia lillestrøm har alle delenr og deler :)

larswey
18/11/16, 20:52
Fant ut at det var en pakning på bremsekraftforsterkeren, klarer ikke å få den tilbake på plass så det er konstant susing der nede :(

holter
18/11/16, 21:06
Har du hatt av mansjetten nede på gulvet der ? sitter en O ring der som bruker og være synderen - hadde samme problem på en 03 v70 - der kjøpte jeg en som var litt tykkere - holdt til jeg solgte bilen et par mnd seinere og kanskje mye lenger . Koster vel sånn rundt 3 tusen bremsekraftforsterkeren ny mener jeg og huske ( da ikke hos bilia ) :)

larswey
19/11/16, 13:37
Aha, så det er en O-ring. Da burde det være mulig å få ordnet dette. Får vel bare kåle litt mer under der med godt lys så blir det nok orden, takk!

holter
19/11/16, 18:40
Du får studere det :) otto olsen i lillestrøm har slikt i alle størrelser .