Vis full versjon : M90 tom for 3 gir
Hoi
Klarte og kverke 3 gir på 940n i går på glatta men hørte noen sa har det kan være synkronisering på 3 gir som kan ha tatt kvelden.. syns det er rart om 3 gir skal bli kverka av bare av og få littegrann juling for første gang i sitt liv.. derfor lurer jeg på om det er like greit og bytte kassa eller begynne og splitte girkassa (har aldri drivi med girkasser før)
Takk for alle svar :)
Kan være stoppringen, den kan sveises. Hvis du er avhengig av bilen ville jeg anbefale deg å få taki ei reservekasse i tilfelle det ikke er stoppringen.
Sent fra min S30 via Tapatalk
Vanskelig og bytte kasse ? Bare og skru løs den gamle og skru på den nye? Har aldri gjort det før:)
Er litt knot å komme til et par av skruene. En rimelig kurrant skrujobb.
Ja har sett dissa på toppen av kassa
Hvordan skal jeg komme til der ?
Slipp ned kassa i bakkant og bruk masse forlengere.
Så heise motorn litt foran ?:)
Så heise motorn litt foran ?:)
Jepp, eller slipp ned girkassen fra traversen før du løsner de andre boltene. Da får du skrudd disse ut om du bruker 3-4 lange forlengere. Heiser så motor/girkasse opp i normal høyde når disse er skrudd ut og fortsetter deretter.
Slipp ned kassa i bakkant og bruk masse forlengere.
tar alle skruene med muttertrekker på den måten :cool:
Eventuelt kan du løsne de med fastnøkler fra toppen. Du tar uansett bort fordeleren, så du slipper å være redd for å kverke fordelerlokket mot torpedoveggen når du tar ut kassa.
Jepp fikk henta kasse i går som jeg monterer i helga så satse på det går greit
Monterte kassa ista men nye kassa virker bare rar :p han jeg kjøpte den av sa det var forsterka 3 gir men han var ikke helt sikker.. noen måte å finne ut av det på ? Og når jeg har den i fri får jeg liksom ikke slingra den til høyre å venstre. Oooog det rasler ganske greit under der når bilen nesten kveles
Noen tips?:))
Er det olje på kassa? Hørtes ikke så lovende ut igrunn.
Er litt der skal fylle mer i morra når jeg kjøper meg pumpe
Er litt der skal fylle mer i morra når jeg kjøper meg pumpe
Hold oss oppdatert hehe. Den kassa hørtes ikke helt god ut
I will x) skal prøve og komme meg på tema etterpå og kjøpe meg noe lurt så jeg får litt mer olje ikassa
Ja
Ble ikke noe bedre med oljex)
Men rasler lyden er bare down pipen som har flyttet seg til høyre og vibrerer på bilen ;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.