PDA

Vis full versjon : T-5R Gul folie?



lyskespark
04/11/16, 21:36
Jeg har en ny Volvo på innkommende (om enn endel måneder). Jeg kunne tenkt meg et halvår med tgul folie mens den ennå var ny. Men hvordan er det med folie? Fåes de i alle farger, eller må man være heldig å finne rett? I såfall, er det noen som vet hvilken leverandør/fargekode som gjelder?

Rcar
05/11/16, 10:39
Du får nok ikke noen til å stille inn hele produksjonssystemet sitt til å produsere en spesifikk fargekode til en bil.
Men ser du på produsenter som f.eks 3M har de rimelig mye farger å velge imellom.

# Når det er sagt fant jeg en gang en vinyl som var rimelig T-gul på alibaba eller alixpress.
- Har dessverre ikke linken....

Mvh
Rcar

lyskespark
05/11/16, 15:11
Jeg bare tenkte kanskje det var blitt litt mer moderne med tider. Man kan jo bestille sporstøy med gjennomfarging i serier ned på én stk, så jeg tenkte kanskje folieprodusenten klart å produsere en småserier også.

Men å drive å fargematch på PC har jeg dårlig erfaring med, så jeg får vel nesten ta kontakt med noen foilierere og høre hva de mener.

KimandreT5R
07/11/16, 00:50
selve lakk koden trur jeg så på en side her for ikke lenge siden som er 401, men vet ikke om det hjelper til folie :P

hgnubel
07/11/16, 07:19
Bestill deg en sprayboks med T-gul flekklakk fra Volvo, lakker et eller annet lite og ta det med til noen som driver med folie? :)

Rcar
07/11/16, 12:04
selve lakk koden trur jeg så på en side her for ikke lenge siden som er 401, men vet ikke om det hjelper til folie :P

Fargekoden er 607, dvs 607-11 BASF/Glasurit for å være eksakt.

Mvh
Rcar

KimandreT5R
09/11/16, 12:14
Da bommet jeg helt her ja hehe :P

Daniel V
09/11/16, 13:09
Det kan nok være ja, for 401 er "light brown"! :)

lyskespark
11/11/16, 11:59
Bestill deg en sprayboks med T-gul flekklakk fra Volvo, lakker et eller annet lite og ta det med til noen som driver med folie? :)

Det hørtes lurt ut. Er det noen som vet hva slags grunningsfarge det et på tgul?

Rcar
13/11/16, 18:34
Kjøper du Volvo sin lakkboks til denne er lokket på boksen i T-gul farge.
(Var i alle fall det før)

Rcar