Logg inn

Vis full versjon : USB Uleselig

lhsolvaag
29/10/16, 17:07
Hei.

Har prøvd div. Telefoner + ipod i min 09 xc60.
Får USB uleselig i displayet kvar gong.
Noken tips?

hgnubel
29/10/16, 17:27
En usb-minnepenn? :)

lhsolvaag
29/10/16, 18:18
De har eg ikkje prøvd:) men hadde vært greit og fått koblet til en ipod med evt. Spotify:/

Stig-Arne
29/10/16, 18:26
Husk den må være formatert med FAT 32 for at bilen skal kunne lese den :)

holter
29/10/16, 18:31
Skal du koble til tlf for og bruke handsfree eller for og høre musikk ? Tlf kobler du enkelt til med bluetooth -går det meste av iphone opp til 6 og samsung - da kan en høre på musikk lagret på tlf eller spotify og får handsfree via bilens tlf . Bruker usb til minnepenn og som lading av tlf .-

lhsolvaag
29/10/16, 19:12
De beste hadde vært og kunne skifte musikk med rattkontrollen ved bruk av frk. spotify, og evt. fått opp speleliste på display. Har prøvd og spille av musikk via bluetooth, men de virker visst kun på handsfree:-/

Morgis
01/11/16, 00:08
Ipod mulighet er vel ekstrautstyr i tilegg til USB for minnepenn?

kospaang
01/11/16, 17:35
hadde vært greit og fått koblet til en ipod
Ipod oppi konsollet koblet til USB-kontakten er en vinner! (krever nyere modell XC70 ?)

Da får en full menytilgang til artister og spillelister på skjermen og styring via ratt eller alfa-tastatur for søking + god audiokvalitet ! (Ikke prøvd med Spotify via iPod da den er for gammel. Men med 80GB disk, så det er god plass)

Så, for lading i forsetet anbefales 2xUSB kontakt i sig.tenner-kontakten, slik https://onnshop.onninen.com/no/EFO/Kommunikasjonsapparater/MOBX-DOBBEL-USB-LADER-12-24V/p/GDK226
Elegant. (Solgtes forresten hos Dekk1 her i Hgsd.)
---
Vedr. Tilkoblingsproblemer. Hadde det en gang, og da må det ha vært software det var noe bug i - for det forsvant etter neste Service 2.0 oppdatering.

holter
03/11/16, 18:48
Jeg tok og testet usb med spotify på xc60 i dag og fungerte veldig bra det . Brukte da en iphone 5 og spotify premium - fikk da opp spillelister i form av mapper i info displ og kunne skifte i mapper og melodier med knappene på ratt , så kan hende at du trenger noe programvare fra volvo for og få usb til og virke ... om da usb er koblet til i din bil ... men fungerer om ikke annet på min 09 xc60 så da burde det virke på din også evnt etter en sw oppdatering , men det kan sikkert et volvo verksted svare på .

lhsolvaag
04/11/16, 06:59
Takk for tips:-) Skal ta meg en prat med Volvo ang. oppdatering.

Taggen
08/11/16, 13:08
http://forum.vccn.no/showthread.php?70692-iPhone-6