PDA

Vis full versjon : Trykkutjemner dieselvarmer



bjornas
22/10/16, 12:44
Hei!
Har demontert diesel varmeren på min S60 då den ikkje fungerer som den skal.
Finns det nokon måte å sjekke at trykkutjemnaren er i orden?
Når eg blåser forsiktig i røret kjem det ein tynn stråle ut i tuppen. Er dette rektig, eller skal det forstøve?
Brenneren ser rein og fin ut innvendig, men var ein del diesel i botnen, så derfor mistenker eg trykkutjemnaren.
Problemet med brenneren er at den går nokre minuttar og så stoppar den. Dette gjentek seg 3 gonger, og då må eg aktivere den på nytt. Feilkoder som kjem opp peikar på flamme sensor, noko eg har bytta utan at det hjelpte. Vannpumpa surrar og går men ser for meg ut som den ikkje greier å sirkulere vatnet. Blir nemleg ikkje varme i slangen ut av varmevekslaren. Det blir det derimot når brenneren går samtidig med motoren.
Nokon som har tips til kva som er feil her?

ojacobs1
22/10/16, 19:33
Hadde det samme på min. Varmeren gikk bare når motor gikk. Jeg byttet pumpa og alt fungerte etter det. Tror jeg hadde feilkode på høy temp da...

Sendt fra min Sony XP via Tapatalk

cortinaterje
22/10/16, 20:03
Hei!
Har demontert diesel varmeren på min S60 då den ikkje fungerer som den skal.
Finns det nokon måte å sjekke at trykkutjemnaren er i orden?
Når eg blåser forsiktig i røret kjem det ein tynn stråle ut i tuppen. Er dette rektig, eller skal det forstøve?
Brenneren ser rein og fin ut innvendig, men var ein del diesel i botnen, så derfor mistenker eg trykkutjemnaren.
Problemet med brenneren er at den går nokre minuttar og så stoppar den. Dette gjentek seg 3 gonger, og då må eg aktivere den på nytt. Feilkoder som kjem opp peikar på flamme sensor, noko eg har bytta utan at det hjelpte. Vannpumpa surrar og går men ser for meg ut som den ikkje greier å sirkulere vatnet. Blir nemleg ikkje varme i slangen ut av varmevekslaren. Det blir det derimot når brenneren går samtidig med motoren.
Nokon som har tips til kva som er feil her?

Skal komme fin tynn stråle fra trykkutjevneren. Denne skal treffe rotoren som knuser og forstøver strålen.
Den feilen jeg har vært borti med trykkutjevner var lekkasje rundt "senterknappen" i belghuset på trykkutjevneren. Ble masse "poffing" og dieselsøl innvendig av det.
Vet ikke hvordan du blåser i trykkutjevneren, men vær forsiktig. Tåler nok ikke allverdens trykk.

Runis
22/10/16, 20:11
hei,har du vida eller kjenner som har noen kan du koble denn direkte på diesel tilførselslangen fra tanken å tvangskjøre pumpa med vida. da ser du hvordan trykutjamneren fungerer. skal ha fin tynn stråle. slik fant jeg feilen på min varmer.Satte på et lite filter på diesel tilførsel slangen rett før varmer i etterkant da noe har blitt med inn i trykkutjamneren fra tanken å tettet ødlagt denn.

bjornas
23/10/16, 16:03
Ok, takk for svar!
Då ser det ut som trykkjemnaren fungerar som den skal. Vil prøve med ei ny vannpumpe.

Evert
25/10/16, 15:17
Ok, takk for svar!
Då ser det ut som trykkjemnaren fungerar som den skal. Vil prøve med ei ny vannpumpe.

Blir spennende å høre om det er vannpumpa til varmeren. Må vel nesten være det da det kun blir varmt i røra når den store vannpumpa går.
Dieselsølet er vel fordi den ikke får brent seg skikkelig ferdig.

bjornas
03/11/16, 22:33
Då er ny vannpumpe på plass. Har også skifta flammesensor og overopphetings termostat.
Problemet er der ennå. Startar og går nokre minuttar, så poffar det litt før den slokker og det kjem mykje røyk ut.
Den går igang igjen av seg sjølv 2 gonger til før den stoppar!
For meg kan det virke som flammesensoren mistar signalet, altså at lyset frå brennkammeret vert for svakt slik at den stoppar. Kan mest ikkje skjønne enn at det må vera noko med trykkutjemnaren/dysa.....?
Høyrer også at den til tider har problem i opptennings fasen. Går ei stund før den får skikkeleg fyr og brenn reint, då vert det liksom ein annan låt i brennaren og varmen kjem raskt. Bare så irriterande at den stoppar etter ei lita stund...
Nokon som har forslag?

Runis
03/11/16, 22:37
Tilstand på batteri.over halv tank med diesel?

bjornas
04/11/16, 19:11
Batteriet er bra. Full tank

945-Halden
07/11/16, 21:52
Jeg hadde samme symptomer på min varmer , med dårlig forbrenning og at det lakk diesel ut av varmeren.
Jeg bytta ut innmaten, enheten med trykkutjevner og det hele. Koster ca 3800 kr. Brenneren høres jeg nesten ikke lenger og der varmer som rakkeren

bjornas
04/12/16, 17:42
Då har eg skifta trykkutjevner også, men framleis så stoppar den etter nokre minutts gange. Ved avlesing med diagnoseprogram får eg feilmelding på flamme sensor.....
Denne er akkurat skifta, så no veit eg nesten ikkje kva eg skal prøve!
Kan det vera kontrolleren som er syndaren tru?
Nokon som har forslag?