PDA

Vis full versjon : Vindusheis og kjøling.



SnurrDass
21/10/16, 15:31
Er litt uvenn med El heis på sjåfør sia.
Auto opp fra bunnen resulterer i at den går helt opp og helt ned.
Ved auto opp fra over halv gjør at den går ned til a halv igjen.

Leste at den måtte læres på nytt igjen men får det ikke til.

Har prøvd mye forskjellige ting men ikke fått det til.
Kjøre opp, ta sikkring, holde knappen ikke i 20 sek +++
Noen som har en korrekt instruksjon på dette til en 05 v70?

I det siste har den begynt å køle mye og mistenker hull slik at den ikke får den luft/trykk den skal ha. Er det noe fast sted trykk slangen kan ryke? Eller er det noe annet, kanskje?

Tips mottas med stor takk.




Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

konso
21/10/16, 18:01
Intercooler bruker å være en gjenganger, samt trykkrøret ut fra turbo.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Jazzy
22/10/16, 09:31
Kjør opp ruta med å dra i knappen. Slipp knappen en kort stund når ruta er på topp og dra i knappen igjen og hold den der et sekund eller to. Da skal den være kalibrert. Det kan også være slik at ruta går treigt i lista og noen har løst dette med å spraye silikonspray i lista. Prøv å unngå å sprute på lakkerte deler.

Tom K
23/10/16, 13:43
Å hvis verken siliconespray eller knappetrikset fungerer ? har samme problem med min 07 XC70.....det begynte først på passasjerdøra men nå er det på førerdøra også, prøvde som beskrevet over her men det hjalp ikke

holter
23/10/16, 15:48
Da reiser en til volvo og får dem til og synkronisere vindusheis med vida -fungerer ikke det så kommer det sikkert opp en feilkode om hva som er feil , du har vel garanti så bør ikke være noe problem :)

Tom K
23/10/16, 18:58
Joda garanti har jeg, men kjedelig å springe ned dørene med ting som kanskje kan fikses enkelt selv ;)

konso
23/10/16, 19:46
Jeg bruker å stoppe vinduet, kjøre det opp og holde knappen oppe til ruta stopper og holde den i 5 sek etter. Har bestandig funka hos meg.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

SnurrDass
23/10/16, 20:10
Holder du auto opp da eller kun det første hakket?

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

konso
24/10/16, 20:46
Holder auto opp ja.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk