PDA

Vis full versjon : Hvordan få ut instrumenthuset i 945?



Svirre
10/07/10, 09:30
Jeg klundrer med å få det ut, men det er dekslet foran jeg sliter med. Vil ikke knekke noe (som jeg har en tendens til :p) Men er det riktig at den sitter i klips bak som må vekk først?

Jeg drar på jobb nå, og er ikke tilbake før ved halv 8 tida i kveld ;)

BTW; takker for svar :D

TeamBørnOut
10/07/10, 09:37
tynn skrutrekker eller lignende inn på idene (i hullene du ser). så drar du ut dekslet.
simpelt :)
noen ganger kan de sitte litt så du må presse inn trekkeren litt hardt. spørs om folk har vært å kødda der før

Svirre
10/07/10, 19:54
tynn skrutrekker eller lignende inn på idene (i hullene du ser). så drar du ut dekslet.
simpelt :)
noen ganger kan de sitte litt så du må presse inn trekkeren litt hardt. spørs om folk har vært å kødda der før

OKay. Takker så mye :)

Prøvde forsiktig i går, men turde ikke da jeg lett har en tendens til å være lit uheldig :D

boman
11/07/10, 10:47
Den ramma rundt instrumentet (og klipsene som du skal dytte inn) er av metall så skal litt til å ødelegge de ;)
Men det hender de må presses ganske hardt. Husk å bruke en liten nok (flat)skrutrekker.

Svirre
11/07/10, 11:06
Den ramma rundt instrumentet (og klipsene som du skal dytte inn) er av metall så skal litt til å ødelegge de ;)
Men det hender de må presses ganske hardt. Husk å bruke en liten nok (flat)skrutrekker.

Fant ut av det :D Ganske genial måte å feste det på, kontra 760-dash. Der måtte du av med listverk og rammer ++ Det var ikke vanskelig, bare mye jobb å komme til...

boman
11/07/10, 11:20
Ja er ganske greit å komme til når du kan teknikken for å få det ut ;)
Eneste som er dumt er at (ihvertfall jeg i bilen min) må skru ut alle 6 skruene for å få ut instrument huset. Det blir for trangt å få lirka huset ut av den blanke ramma hvis jeg bare skrur ut de 4 skruene, hehe ;)

Svirre
11/07/10, 11:22
Ja er ganske greit å komme til når du kan teknikken for å få det ut ;)
Eneste som er dumt er at (ihvertfall jeg i bilen min) må skru ut alle 6 skruene for å få ut instrument huset. Det blir for trangt å få lirka huset ut av den blanke ramma hvis jeg bare skrur ut de 4 skruene, hehe ;)

Japp, men har man drill tenker man ikke på ant skruer :p

Instruktionsbok
12/07/10, 17:53
Jeg måtte ta et langt, flatt skruejern fra undersiden for å få den venstre tappen langt nok inn til å få ramma langt nok ut, begynte å bli småforbanna de siste minuttene, men gikk til sist, godt den var av metall :D Men som sagt, gikk akkuratt med en skrutrekker fra undersiden.