PDA

Vis full versjon : Ønsker å kjøpe 850 :-)

Grant
01/10/16, 10:22
Hei,

Jeg har lyst å kjøpe en 850 av noen som har tatt litt vare på den, det som er på finn er jo bare å kaste...

Ønsker Bilen er / har;
Sedan
Soltak
T5 motor

Stasjonsvogner kan vurderes om de er skikkeklig fine:-)

Har en motor til salgs også:

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83473586&ref=ads&myad=83473586

Admin må bare slette inlegge om det passer inn men kom meg ikke inn på ønsker kjøpt. :-)

-Grant

mrstfu
01/10/16, 13:20
Finn.no er nok det beste stedet å se seg om etter bil - med jevne mellomrom dukker det opp velholdte biler, og man må huske på at dette er gamle biler, de petimetrisk velholdte og feilfrie vil du måtte betale mye penger for, mye mer enn et prosjekt du kan få fint selv. Sålenge du finner en uten lakkskader kan den poleres opp, og mekanisk vedlikehold og bytte av slitedeler inntreffer uansett hvor fin den er - belag deg på litt vedlikehold uansett.

Motoren du selger er ikke en T5-motor, selv om det er en turbofemmer. Den motoren er en toliters lavtrykksturbo, kom i 850 2.0LT. T5-motorene er høytrykksturboer.

Lykke til;)

volvoRsport
01/10/16, 21:53
Admin må bare slette inlegge om det passer inn men kom meg ikke inn på ønsker kjøpt. :-)

Flyttet tråden din til "biler selges/kjøpes". Alle registrerte brukere skal ha tilgang til dette underforumet, så jeg ser ingen grunn til at du ikke skal komme inn her. Mulig du ikke var innlogget når du prøvde?