PDA

Vis full versjon : KL-racing



The Rev
09/07/10, 23:45
vurdera å handla litt der, nokon her som har erfaringar med dei?
korleis er det med frakt osv? sender dei til norge?

ArneR
10/07/10, 01:30
De sender selvfølgelig til Norge.

Har handlet litt med dem, bl.a. stål reg.reimsdrev og aluminium svingningsdemper..

TeamBørnOut
10/07/10, 07:05
K(INA)L-racing har mye bra greier billig. noe kan lekke litt ( som wg og sånt.. men det er jo standar) . han har dessverre ikke så stort lager heller så ofte ting er utsolgt. men han sender når han får deler og det er ikke noe problem hvis det er noe som er ødelagt eller lignende.

lasse940
10/07/10, 08:13
K(INA)L-racing har mye bra greier billig. noe kan lekke litt ( som wg og sånt.. men det er jo standar) . han har dessverre ikke så stort lager heller så ofte ting er utsolgt. men han sender når han får deler og det er ikke noe problem hvis det er noe som er ødelagt eller lignende.
De har flyttet inn i nye lokaler nå så har endel større lager nå vill jeg tro :)

volvobrage
10/07/10, 14:12
har bestil derifrå:)veldig greie folk og ha med og gjere og det har mykje bra til fine priser som teambørnout seier:)

vil anbefale han!

ChrML
13/07/10, 21:43
De er ekstremt dårlig på å pakke inn varene de sender. Forrige gang jeg fikk en pakke lå det pakninger, skarpe metalldeler og wastegaten i samme eske ubeskyttet fra hverandre. Et under at pakningene var hele og at det ikke var hakk og riper i lakken på wastegaten.

Denne gangen sendte de meg 3 justerbare kamdrev og noen pakninger. Det ble sendt i noe som så ut som en dårlig konvolutt eller ark tapet sammen. Det hadde gått hull på pakken. Kamdrevene lå løst ubeskyttet frahverandre så det var fullt av ganske dype hakk på enden av noen av tennene på alle dreva (veldig gjennomtenkt å sende aluminumsdrev sånn!!). I tillegg lå eksospakningen løst oppå alt dette i den myke pakken så den var brettet og flerret opp flere steder.

De har gode priser og mye brukbare deler, men å pakke ting inn for sending kan de ikke!

24516vtic
13/07/10, 21:53
jeg fikk også 2 kamdrev, alu vannpumpehjul og alu reimhjul med riper og hakk.. gidder ikke å handle mere fra dem om de ikke lærer seg å pakke inn delene

ChrML
13/07/10, 21:56
Har sendt en klagemail til de i sta. For det er jo rett og slett galskap å sende det sånn. Hvem som helst tulling skjønner at aluminiumsdrev og lignende ting ikke kan ligge sammen uten beskyttelse.

Rett og slett elendig!

henrik940
14/07/10, 14:47
Har bare handla en gang derfra, det var 60/40 fjører og lydpotte. Fjørene var ok pakka inn, og lydpotta hadde 3 runder med bobleplast rundt seg, og lå i en brukbar pappeske.

Men virker som med at småting bare kaster dem oppi :p

Wrasko
20/07/10, 15:48
Fikk pakke fra dem i dag.. Justerbart kamdrev som lå å slang, samme gjorde 2 givere. Var ikke no stort problem, ble noen riper på kamdrevet.

MEN, bestilte 2 målere og.. Oljetemp og oljetrykk. Den til oljetrykk hadde en ekstra papp oppå, så den klarte seg greit (er dog bøyd i "gråplasten" som er rundt selve klokka). Derimot oljetempen hadde ikke papp oppå, og den hadde hatt en del kontakt med kamdrev og givere. Frister ikke å montere ting som det ser ut som om har ligget å slengt i en sekk i noen uker..

ChrML
20/07/10, 15:50
Fikk pakke fra dem i dag.. Justerbart kamdrev som lå å slang, samme gjorde 2 givere. Var ikke no stort problem, ble noen riper på kamdrevet.

MEN, bestilte 2 målere og.. Oljetemp og oljetrykk. Den til oljetrykk hadde en ekstra papp oppå, så den klarte seg greit (er dog bøyd i "gråplasten" som er rundt selve klokka). Derimot oljetempen hadde ikke papp oppå, og den hadde hatt en del kontakt med kamdrev og givere. Frister ikke å montere ting som det ser ut som om har ligget å slengt i en sekk i noen uker..
Send mail å klag du og! Jeg gjorde det. De var så hyggelige å gadd ikke å svare engang! Det er jo helt uhørt å pakke ting sånn!

Wrasko
20/07/10, 16:01
Send mail å klag du og! Jeg gjorde det. De var så hyggelige å gadd ikke å svare engang! Det er jo helt uhørt å pakke ting sånn!

ENIG! Sendte nettopp en klagemail. Gidder ikke å bytte inn noe, tar heller å sliper litt og lakkerer kanten på måleren.

Er bare ikke sånt man vil se når man bestiller ting til en del hundrelapper.. (ca 15 av dem)

ChrML
20/07/10, 16:04
ENIG! Sendte nettopp en klagemail. Gidder ikke å bytte inn noe, tar heller å sliper litt og lakkerer kanten på måleren.

Er bare ikke sånt man vil se når man bestiller ting til en del hundrelapper.. (ca 15 av dem)
Nettopp! Gadd ikke å bytte inn noe jeg eller, men sendte klagemail så de hvertfall fikk høre hva jeg synes. De sender jo like dårlig gang på gang så delene blir ødelagt på veien!

Tror ikke jeg kommer til å gidde å bestille noe mer der av prinsipp når de holder på sånn.

TvilsomRacing
28/07/10, 21:01
fikk en skranglete pakke fra dem jeg og.. med ripete reimhjul, vannpumpehjul og diverse! Amatørmessig innpakning fra et slikt firma!! :mad:

depress
29/07/10, 22:49
får desverre pakke fra dem i morra:( grenrør og wg og arp bolter. spent på hvordan det ser ut. eller om allt er der. må nesten bare ta det som det kommer. selv om det er deler får noen lapper. virker som det er dårlig med papp og bobleplast i sverige:p å vi vet jo at svensker har sliti med å opprettholde kvalitet alle har vel vært borti et skap eller bord fra Ikea som mangler noe eller som er halveis oppripet:rolleyes:

The Sven
29/07/10, 23:05
Svensker er generelt håpløse til å pakke ting. Enten det eller så er Posten i sverige veldig skånsomme mot pakker (men lite sannsynlig)

ChrML
30/07/10, 05:35
får desverre pakke fra dem i morra:( grenrør og wg og arp bolter. spent på hvordan det ser ut. eller om allt er der. må nesten bare ta det som det kommer. selv om det er deler får noen lapper. virker som det er dårlig med papp og bobleplast i sverige:p å vi vet jo at svensker har sliti med å opprettholde kvalitet alle har vel vært borti et skap eller bord fra Ikea som mangler noe eller som er halveis oppripet:rolleyes:
Skal vedde på at WG-en ligger løst å slenger blandt ARP boltene og at WG klokkehuset er full av riper ;).

volvo240v8
04/08/10, 15:29
fikk Intercooler derifra på tirsdag altså igår, den var veldig bra pakket inn :) ikke noe merker i cooleren eller noe :)

så kan hende det har hjulpet med klaginga deres :)

Wrasko
04/08/10, 16:06
fikk Intercooler derifra på tirsdag altså igår, den var veldig bra pakket inn :) ikke noe merker i cooleren eller noe :)

så kan hende det har hjulpet med klaginga deres :)

Tvilsomt Volvo240v8, hadde du bestilt med noen bolter og andre ting, så hadde de derimot skranglet frem og tilbake..

Magnum
04/08/10, 20:01
har bestilt mye fra KL, gjennom flere år nå, ALDRI opplevd det dere sier nå.hmmmm

VolvoR-Sport
04/08/10, 20:51
jeg bestillte intercooler osv fra de, og jeg fikk alt i fin stand hit.. intercooler var i egen papp eske å resten av dela var fint pakka..

Joakim-G_R
08/09/10, 02:23
Er de helt amøber på mail eller? Har sendt mail til alle de 4 mailadressene nå, og da 2 mail til info @ klracing. De svarer jo faen ikke..

ArneR
08/09/10, 02:30
Du er ikke alene om å plages med det Joakim, fikk en pakke fra dem for en stund siden, og så manglet adapteren for å montere t3 på labyrintflens, sendte dem en mail men de svarer ikke.. Blir trolig siste gangen jeg bestiller fra dem nå.. :(

Joakim-G_R
08/09/10, 02:32
synd, for de har endel knask til koselige priser.

ArneR
08/09/10, 02:51
Ja, de har det, men det går ikke an å drive butikk ved å pakke inn ting for dårlig som noen har opplevd, samt glemme å pakke noen varer som jeg opplevde..

Får heller betale pittelitt mere for tingene og heller være sikker på at alt er med i pakken, samt at det ikke er ødelagt når det kommer.

Joakim-G_R
08/09/10, 02:53
Sant det ja! Håpe de svarer i morra..

ChrML
08/09/10, 05:41
Angående det så er jeg rimelig sikker på at når jeg bestillte HKS-Kopi Modell 2 wastegaten så fikk jeg aldri med klemring til utgående V-band i pakken. Fordi de ikke hadde mer igjen. For like etter jeg fikk pakken min hadde de satt ned prisen på siden og skrevet at klemring til utgående flens mangler og kommer senere (Oktober...). Det sto det ikke når jeg bestillte og ingen sendte mail eller ringe for å si ifra om det.

Denne pakken var også pakket som et røys som alle andre pakkene jeg har fått fra de. Hadde jeg visst at jeg måtte vente et halvt år på klemringen ut hadde jeg bestillt fra et annet sted.

Joakim-G_R
08/09/10, 18:46
Nydelig.. Fikk svar idag, gjelder å sende til riktig person antar jeg. Krister Loom var det vel, regner med det er han som driver KL?

4 uker så kanksje han har riktig cooler på plass.. ingen turbokonvertering i år mao...

ArneR
09/09/10, 02:35
Fikk svar selv, skulle ettersende adapterflensen. Fikk ikke bruk for den, så det var ikke så farlig, men skal jo ikke betale for ting man ikke får.. :p

Joakim-G_R
09/09/10, 02:38
Det er sant. Driver ikke veldedighet, gjør vi vel.. :p

ArneR
09/09/10, 03:06
Nope, så langt der ifra.. :D

ealoken
09/09/10, 07:43
jeg har handlet en del hos de til forskjellige biler, små deler og store grenrør, aldri hatt noe problem med innpakning.

volvobrage
15/09/10, 10:46
Nydelig.. Fikk svar idag, gjelder å sende til riktig person antar jeg. Krister Loom var det vel, regner med det er han som driver KL?

4 uker så kanksje han har riktig cooler på plass.. ingen turbokonvertering i år mao...

krister loom, var han eg hadde kontakt med heile tida og når eg bestilte der..svarte alltid på mail dagen etterpå og hadde ingen problem!

Joakim-G_R
15/09/10, 21:55
Antar det er han som starta sjappa, mtp navnet. :p

volvobrage
17/09/10, 12:57
Antar det er han som starta sjappa, mtp navnet. :p

tenkte eg ikkje på:P

nokon som har prøvd turbo frå kl racing?!

Gazoline
26/09/10, 14:11
Vi dro like greit nedover da vi henta svæær hx-40 kopiturbo, og diverse andre greier. God service og stort lager, men er sikkert noen amøber som pakker inn noen ganger. Har ikke fyra turboen enda, blir spendende å se om den holder.

gull pilen
09/03/11, 14:36
bestilte akkurat noen deler hos dem å de er i posten nå(samme dag som de ble bestilt)
så er godt fornøyd sålangt....

Joakim-G_R
09/03/11, 15:29
Håpe de har pakket inn greiene da, ikke bare skuffa det fra hylla og ned i ei pappeske. :p

gull pilen
09/03/11, 15:31
Håpe de har pakket inn greiene da, ikke bare skuffa det fra hylla og ned i ei pappeske. :p

hadde ikke gjprt noe i mitt tilfelle siden det bare er stål jeg har bestilt...
var forresten han krister loom eller hva han nå het som fikset alt for meg...

Joakim-G_R
09/03/11, 15:35
Tror de uansett har skjerpet seg, jeg fikk veldig pent pakket så. :)

gull pilen
11/03/11, 12:23
da ser det ut for at pakken er kommet innenfor norges grenser..
updater når pakken er kommet om hvordan pakking og slikt er utrført...

gull pilen
17/03/11, 08:02
da er pakken hentet ut og den var godt teipet og ingen skrangling når jeg ristet på den...
kjempe fornøyd;)

turbostian
20/03/11, 15:06
di bestillingene jeg har fått oss dem har det ikke vært noe problem. har altid fått det godt innpakket, alt har ligget i egene esker, altid fått svar iløped av en arbeidsdag. så jeg sir meg meget fornøyd med både priser, innpakkingen og kundeservicen. =)

gatebilboy
06/10/11, 21:18
har bestilt t3t4 turbo derfra nå + intercooler + en dump, noen som har erfaringer med turboene der?

JBL
14/12/11, 00:00
Noen flere som vil dele sine erfaringer?
Har en ganske stor bestilling klar, men vil gjerne høre litt mer fra dere...

Daruu
14/12/11, 03:38
Lurer på det samme som JBL igrunnen.
Tenkte å slenge iveien en relativt stor bestilling etterhvert jeg også sammen med ett par kompiser.

Noen som evt har prøvd kammene de selger?

mr.turbo
16/12/11, 21:48
Har bare positive ting å si om KL, har bestillt flere ganger og lagt igjen mange 10 tusner.

oppeez
16/12/11, 22:57
Bestilte en fin liten haug en gang, med grenrør, japsepotte, dumpventiler + litt annet, ingenting å klage på :)

HarryVolvo
08/05/12, 19:43
Er det lang leveringstid på delene? Fra dem blir bestilt og til dem havner i postkassen? :p

Fjellvang
04/07/12, 22:57
Fikk nettopp trykkplate, clutchlamell og shims fra dem.
Alt var pakket skikkelig og di var rask å poste varene,, posten norge var som vanlig trege.

Steen
05/07/12, 08:27
Var hyggelige og imøtekommende folk da jeg var nede og kjøpte intercooler hos dem i pinsen :)

Mattis
05/07/12, 20:25
Har bare bra ting å si om KL, har brukt noen tusen der, aldrig hatt noen problemer

daols1
14/09/12, 16:30
har bestillt det meste til skuta mi derfra.. Greie deler til en god pris. Lynraske til å sende pakka og har aldri fått feil :)

Devils
14/09/12, 19:36
Einaste misnøye jeg og flere jeg kjenner til har vært borti at sentre på 4/6pucka sinter cluchan demmes er slakke når du montere på girkassa, kjenner flere det har rapa over på og når de har lagt litt mere peng i sintercluch så har de ikke hadd det problemet.

Marius Skau
08/09/13, 23:07
Noen som veit ca hvor lang tid det tar for pakker ankommer? :)

9førrlars
09/09/13, 01:42
Noen som veit ca hvor lang tid det tar for pakker ankommer? :)
Intercooler tok 1 uke ca for meg. Nå bor du ganske langt nord så kan vel bruke lenger tid opp til deg regner jeg med. Spørs vel hvor stor pakkke du venter;)

René Fredriksen
15/06/14, 22:20
Noen som har erfaring med denne trykkplaten fra KL-racing?
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/forstarkt-tryckplatta-bmw-m5-e34-nr-765-mfl.html

Lasse R
19/06/14, 14:33
Er det noen som har prøvd plenum fra dem? Til f eks 8v rødblokk

Jimmen
20/06/14, 07:54
Er det noen som har prøvd plenum fra dem? Til f eks 8v rødblokk

Kompis har og selge plenum til 8v fra KL ivertfall :)
Kliss nytt og aldri brukt.

vassengen
13/07/14, 19:51
Noen som har erfaring med denne trykkplaten fra KL-racing?
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/forstarkt-tryckplatta-bmw-m5-e34-nr-765-mfl.html

Ja jeg kjører med den og m90 med spesiallamell og enkeltmasse.
Har en b21et med lh2.4 og ca 1,2 bars trykk. Aldri vært noe sluring hos meg ihvertfall.:) så kan anbefale den til lettere trim..
Ellers har jeg litt varierende erfaringer, ang kjøp og leveranse bare positivt, men blei veldig skuffa over kvaliteten på en oljefiltersandwich jeg kjøpte der en gang, å bruke ansatser med o-ring tetning uten spor/kon til
O-ring er rett og slett på trynet, men man får som regel det man betaler for;)

turb00le
13/07/14, 20:01
Noen som har erfaring med denne trykkplaten fra KL-racing?
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/forstarkt-tryckplatta-bmw-m5-e34-nr-765-mfl.html

Den er heftig. Skal selv bruke den på en skremt t5.

Sent fra min LT25i via Tapatalk

René Fredriksen
13/07/14, 20:14
Takker for svar :) jeg bestillte den jeg og har nettopp fått den i posten. Den virker solid. Og monterer den i morgen på bilen :) m90 og diesel lamell :)

turb00le
13/07/14, 20:18
Må vel stifte om samt at den er til nesten plant svinghjul. BMW sine lameller er 1mm tykkere enn volvo så må ha 1mm trapping for å få riktig innspenning.

Sent fra min LT25i via Tapatalk

René Fredriksen
16/07/14, 18:34
Monterte den trykkplaten jeg sammed med diesel lamell på m90 med brønnsvinghjul, prøvde først uten og shimse og da gikk den ikke i gir, målte og styrte på litt og fant ut at jeg lå en m8 bolt bak på kulen som utløsergaffelen hviler på og da fikk jeg trykket utløserlager langt nokk i i trykkplaten, Jeg må si meg veldig fornøyd med clutchen nå :) Har ikke prøvd den på vei ettersom jeg ikke får lappen tilbake før neste månede, men prøvde og børne litt på 2.gir på jobben for og se om den slurte og den spant som en helt ( på bakhjulene altså :D) så tror den skal holde mine 240-260 hk med en campingvogn bakpå =)

Kristian N
27/04/15, 19:54
Noen som veit om en får spora pakker fra kl-racing. Har sendt maila til de og spurt etter sending/ref. Nummer men får ikke svar...

Snart 2 uker sia jeg bestilte så bekymrer meg får at det ligger hos tollvesenet eller no??

andreas.
27/04/15, 22:35
Var borti ca samme jeg og, men etter ei uke fikk jeg mail der jeg ble spurt om personnummer, pga tung pakke. Da gikk det noen
dager så fikk jeg sporingsnummer. ;)

Kristian N
27/04/15, 22:36
Aha! Sendingsnr du mener?

andreas.
27/04/15, 22:38
Jepp, telefon med rævva ordliste ;)

Kristian N
28/04/15, 08:13
Hmm! Er bare noen pakninger og no ARP bolter, men jeg får vente på svar via Mail så får jeg se:-/

24516vtic
28/04/15, 08:15
Sendte kl-racing en mail i fjor jeg.. venter enda på svar[emoji14]

Kristian N
28/04/15, 08:16
Nei gi deg a[emoji28] da blir det telefon spamming[emoji106][emoji106]

Marius Nilssen
12/08/15, 22:30
Siden jeg nettopp handla fra dem kan jeg skrive litt.
La inn bestilling ca. klokka 22:00 en kveld, klokka 08:17 dagen etter var pakken sendt.
Seks dager senere henta jeg pakken. Alt i esken var godt innpakket med masse avispapir
og det var ingen skader på noe. Fikk også sporingsnummer i ordrebekreftelsen og
dem virker veldig seriøse og proffe.
10/10 will shop again ;)

Lasse R
12/08/15, 22:58
Hvordan blei det med moms ogsånn? Fikk du betale mva ved henting av pakke, Marius ?

Marius Nilssen
12/08/15, 23:18
Betalte moms og toll på postkontoret når jeg hentet pakken ja :)

Geitung
17/08/15, 13:45
Jeg kan si at jeg er kjempe fornøyd med kl :-)

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Marius Nilssen
15/12/15, 01:25
Handla der igjen nylig så da må jeg skryte av dem igjen ;)
La inn bestilling klokka 01:00, 07:00 var ordren registrert og 08:00 var pakken sendt. Her er det snakk om nesten 20kg med deler.
Nøyaktig 2 døgn senere var den i Oslo. Hadde det ikke vært for at den var i tollen i en uke hadde
den nok vært levert etter 4 dager :D Trodde den skulle leveres hos posten som den forrige men plutselig ringte det på døra og der var den.
Noen som vet hvordan det er med toll og moms på dette når det ble levert av post nord? Var jo kvittering på alt klistra på pakken
men har ikke fått noe jeg skal betale :confused: ?

ArneR
15/12/15, 04:09
Ikke umulig at de sender faktura på fortollingen. :)

HansOla
15/12/15, 11:10
Sist jeg bestilte stor pakke fra KL slapp jeg toll! Mulig du også har vært heldig! ;D

Marius Nilssen
15/12/15, 15:13
Kan jo håpe :P Kjøpte Pitbike i fjor til 5k som ble fraktet av post nord og den betalte jeg heller ikke noe på.

Lasse R
06/01/16, 09:25
Noe nytt angående toll. Ser det er stor forskjell i pris på norsk og svensk krone, kanskje det er beregnde utifra det?

Morten83
06/01/16, 09:39
Jeg spurte om de kunne skrive ned verdien på intercooleren... Så da får vi se hva som skjer.. [emoji849]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lasse R
06/01/16, 13:33
Luring :P

Marius Nilssen
06/01/16, 16:04
Når man handler fra KL til Norge så er alt ca 25% billigere selv om man regner med forskjellen mellom NOK og SEK,
sikkert for at dem skal få flere kunder. Da er det jo kun tollen som er forskjellen på om man handler fra en norsk eller svensk
forhandler, og jeg betaler gjerne 300kr ekstra for den gode servicen deres. Syntes fortsatt det er litt rart med tollen og moms på min,
pakken kosta totalt 7k, det var flere kvitteringer klistra utpå pakken og den var i tollen i nesten en uke. Men jeg klager ikke :P

Morten83
15/01/16, 16:27
Jeg spurte om de kunne skrive ned verdien på intercooleren... Så da får vi se hva som skjer.. [emoji849]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg måtte betale i overkant av 700kr for å få pakka på posten.. Så KL var tydligvis ikke interessert i å skrive ned verdien...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lasse R
15/01/16, 17:42
Hadde du bare bestilt cooler da?

Morten83
15/01/16, 17:46
Ja.. Moms + tollgebyr.. Var hos LMR i fjor og han sa han pleide å være "hjelpsom" med verdien på sendingene[emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk

2førr10
10/04/16, 20:40
Leste at folk hadde fått deler dårlig innpakket.

Enten var jeg heldig eller så har de skjerpet seg med innpakkinga. Her er det coil, fordelerlokk og tennplugger blandt annet så bra det var godt innpakka :)

http://forum.vccn.no/img-dump/2016/04/423.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2016/04/424.jpg

Om det er vanskelig å se så kan jeg fortelle at den krølla pappen buler opp av pakka så her har nok allt ligget stabilt og tryggt i hele reisen. :)

Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk

Benjamin
24/02/17, 18:32
Stor fornøyd med KL racing

Bra priser og kjapp levering. Hittil så har jeg ikke opplevd dårlig innpakking :)

Skårholen
21/06/17, 08:49
Går det tregt med posten fra de om dagen eller? Bestilte den 12. Og dela har bare stått som sendt ut av landet siden den 15. skulle hatt de snart.

Lasse R
21/06/17, 12:14
Sikkert tollen som bruker tid.

Skårholen
21/06/17, 13:35
Får håpe det, lyst til å benke nåå :)

Skårholen
23/06/17, 09:18
Får håpe det, lyst til å benke nåå :)

Er hvertfall ikke KL sin feil, eller de kunne jo brukt noe annet enn postnord og posten da. Pakka ligger i et utvekslningskontor i Svergie og det kunne ta opp til 14 dager før den ble sendt videre...