PDA

Vis full versjon : Hvordan demontere vinduheisbryter passasjererside?



sideburns
25/09/16, 08:25
Har byttet rundt noen dørpaneler (2004 panel til 2001 bil) og etter jeg var ferdig oppdaget jeg at bryterne til vinduheis, speil osv ikke virket. Tenkte ikke på kompatibilitet ifht årsmodell i det hele tatt før jeg begynte men fant ut at det måtte være grunnen til at det ikke virket. Det verker i alle fall i førerdøra etter at jeg demonterte bryteren fra 2001 mod og satt inn istedet.

Men bryteren i passasjerersida foran er festet litt annerledes enn i førerdøra og før jeg knekker noe vil jeg gjerne vite hvordan den lettest taes ut?


Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

4x4vinge
25/09/16, 10:19
Ta av dørtrekket og så ser du på baksiden at du må ta brytern nedover ,må bøye unna med et lite skruvjern på 6 plasser så kommer brytern ned. Ramma blir stående igjen i dørtrekket.

sideburns
25/09/16, 20:34
Ta av dørtrekket og så ser du på baksiden at du må ta brytern nedover ,må bøye unna med et lite skruvjern på 6 plasser så kommer brytern ned. Ramma blir stående igjen i dørtrekket.
Skjønte ikke hvordan jeg skulle komme til mothakene som er på baksiden inn mot panelet, der er det trangt og vanskelig å komme til. Men fikk det av med å løsne den ene skruen og vippe de 3 synlige mothakene og litt list & lempe.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk