PDA

Vis full versjon : Glass plugg v70N



sandal
24/09/16, 22:01
Noen som vet kor eg får tak i en glass plugg til v70N har tatt vekk viskeren bak

Per Turbo
25/09/16, 21:19
Jeg kjøpte min på

www.gecleant.de



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no

sandal
25/09/16, 22:26
Jeg kjøpte min på

www.gecleant.de



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no

Takk for svar, Kan det være denne du kjøpte? https://www.gecleant.de/shop/glasstopfen-volvo-subaru.html

Tok det lang tid og få den til sendt?

Per Turbo
25/09/16, 22:27
Stemmer!

Nei 3-4 dager tok det vel.



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no

sandal
25/09/16, 22:31
Stemmer!

Nei 3-4 dager tok det vel.



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no

Kom opp om eg trengte noke monteringssett ? treng eg det?

Per Turbo
25/09/16, 22:31
Nei lim bare



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no

sandal
25/09/16, 22:35
Nei lim bare



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no

Den e god, takk for hjelpen :D

Per Turbo
25/09/16, 22:36
Eller om du bruker silikon/tech7 ish. Bare den sitter og er tett så [emoji1362]

Bare hyggelig



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no

locked
27/09/16, 08:30
Passformen på dette produktet er ikkje mykje å skryte av. Pluggen ligg godt utom resten av ruta, i tillegg er diameteren i minste laget...

Fordelen er at ein får fleire funksjonar på viskerhendelen som kan brukast til å styre andre ting i bilen.

Per Turbo
27/09/16, 08:35
Syns den satt bra og jevnt jeg, ikke noe å utsette på den. Og ikke minst får man bort den stygge viskeren som ihvertfall aldri jeg bruker til å ripe opp bakruta med


Sent from my iPhone using Tapatalk

sandal
27/09/16, 12:44
Passformen på dette produktet er ikkje mykje å skryte av. Pluggen ligg godt utom resten av ruta, i tillegg er diameteren i minste laget...

Fordelen er at ein får fleire funksjonar på viskerhendelen som kan brukast til å styre andre ting i bilen.

Har bestilt no, så får se kossn det blir, nett no bruker eg bare en krom dekkbrikke fra biltema..

Ka funksjonar då? progameres på vida då?

locked
28/09/16, 15:27
Ka funksjonar då? progameres på vida då?
Kan bruke signala til motoren og spylepumpa bak til akkurat kva du vil, enten direkte eller med rele..

Daniel V
28/09/16, 18:30
Jeg hadde glassplugg på Ren min. Den var helt 100% i passformen og alt.

mrstfu
28/09/16, 18:54
Jeg hadde glassplugg på Ren min. Den var helt 100% i passformen og alt.

Det var den på Vera og, altså P80 - men det er samme delen til P2, som da bygger lengre ut. Enten er fresekanten i bakruta ikke like forsenket, eller så er ruta rett og slett tynnere.

Daniel V
28/09/16, 19:43
Åja, jeg tok det som en selvfølge at de laget en egen til P2. Da skjønner jeg problemet.

Per Turbo
28/09/16, 19:53
Det er vel en mellomting siden den er til subaru også.

Uansett ser jeg ikke noe problem i det, den sitter og det er penere enn viskerarmen der etter min mening [emoji2]


Sent from my iPhone using Tapatalk

mrstfu
28/09/16, 20:11
Er litt i tvil om hva jeg skal gjøre. Har pluggen liggende, men armen plager meg ikke. Har debadget luka allerede, vil ikke den skal bli for tom heller.

Daniel V
28/09/16, 20:58
Faceliftviskerarmen er jo ikke så gal ;)

Blir nok sittende på min en stund til [emoji14]

Per Turbo
28/09/16, 21:02
Hahaha Forskjellen er at den går en annen vei? Like lite pen da..

Men hver sin smak [emoji85]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Daniel V
28/09/16, 21:15
Faceliftviskeren har jo plastdeksel over hele, det har jo ikke pre-facelift. Der er det jo bare en liten plastkåpe. :)

vangsfreaken
30/09/16, 19:19
Er litt i tvil om hva jeg skal gjøre. Har pluggen liggende, men armen plager meg ikke. Har debadget luka allerede, vil ikke den skal bli for tom heller.
Jeg for min del har valgt å beholde, men ikke bruke, viskeren på det grunnlaget. Å om den sitter der kan man jo bruke den om man absolutt må. riktig nok 940 å ikke V70, men samma det [emoji14]

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

mrstfu
30/09/16, 19:45
Men jeg kommer borti knappen hele tida. Kunne heller brukt den til noe praktisk da. Romperister elns

sandal
30/09/16, 22:00
Eg ble lei, av når eg kjørte med regnsensor og skulle rygge så slo den seg på, ja kunne slått av med VIDA, men ser bedre ut utn, og letter og polere bakluken og vaske då :D

Daniel V
30/09/16, 23:17
Trenger ikke kjøre med regnsensor for at den skal slå seg på i revers. Du trenger bare å ha viskerne i en eller annen posisjon som gjør at de beveger seg, så går den bak også.

sandal
01/10/16, 03:14
Trenger ikke kjøre med regnsensor for at den skal slå seg på i revers. Du trenger bare å ha viskerne i en eller annen posisjon som gjør at de beveger seg, så går den bak også.

Ja sant det, også på Vestlandet står jo viskere på fremme så og si hele tiden då :D