PDA

Vis full versjon : Ny spiller med DAB+ i V70 2007.



Einar Nedregotten
18/09/16, 01:58
Hei, har kjøpt JVC dobbel-DIN spiller til bilen. Har orginal navigasjon i bilen som ikke virker etter bytte av spiller, og så lurte jeg på om noen vet om man kan få tak i en overgang fra orginal mikrofon til spilleren. Ryggesensoren virker heller ikke... Noen som har byttet spiller å fått alle funksjonene til å virke? eventuelt noen firma som har peiling?:)

Jimbojama
18/09/16, 02:40
Ryggesensor tror jeg man kan få til å funke ved å bruke modulen nan brukte opp til 2005, husker ikke om det var aem eller en egenntil ryggesensor.

Navigasjon kan jeg ikke huske å ha lest noe om dessverre, så den tror jeg utgår.

Tom K
18/09/16, 10:10
DAB radio er noe forbannet tull egentlig, se bare så mye faenskap det blir når folk skal ha DAB i bilen sin, den dagen FM nettet forsvinner så tuner jeg inn på svensk radio, DAB kommer ikke i min bil

sekse
18/09/16, 10:29
DAB radio er noe forbannet tull egentlig, se bare så mye faenskap det blir når folk skal ha DAB i bilen sin, den dagen FM nettet forsvinner så tuner jeg inn på svensk radio, DAB kommer ikke i min bil

Har nå DAB i min 2005 V70 sammen med original Hu850, fungerer veldig bra og har et mye bedre utvalg av kanaler en før :)

mrstfu
18/09/16, 10:52
Helt enig med Tom K her. På nåværende tidspunkt finnes det ingen DAB-løsning jeg er imponert av, da det enten blir ny headunit eller en ekstern greie på dashbordet. Samtlige DAB-radioer jeg har hørt har tynn og litt livløs lyd i forhold til FM, og bruker uakseptsbelt lang tid på å tune seg inn.

Spotify og nettradio FTW.

locked
18/09/16, 12:07
Hei, har kjøpt JVC dobbel-DIN spiller til bilen. Har orginal navigasjon i bilen som ikke virker etter bytte av spiller, og så lurte jeg på om noen vet om man kan få tak i en overgang fra orginal mikrofon til spilleren. Ryggesensoren virker heller ikke... Noen som har byttet spiller å fått alle funksjonene til å virke? eventuelt noen firma som har peiling?:)
Research er stikkordet her..

Du har starta i feil ende, først må du sette deg inn i kva som er på markedet og kva som eventuelt fungerar sammen av ekstrautstyr og som er kompatibelt med bilen din. Korleis skal ein "overgang fra orginal mikrofon til spilleren" hjelpe til å få ryggevarslar og navigasjon til å fungere? Beklager at eg er litt krass og direkte.. men eg kan ikkje noko for det :-)