Vis full versjon : feilkode ecm 6805
Når gir på og turtall kommer over 3000 får jeg opp motorsevis erfordras er dette llm eller kan det være noe annet?feil mld forsvinner etter noen min og alt normalt:cool:
Prøv å dra den litt ut på turtall helt opp i det røde på turtelleren. Kan være at det bare er turboen som må brennes utav litt. Er i hvertfall det som går igjen ser eg med den feilkoden.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Ja får sette på meg noen tyngre sko og blåse den ut blir vel for mye små kjøring på små turtall så er vel koksing
Prøv og lås den i gir og få opp turtallet -om du da får den over 3000 rpm , regner med at du tok diagnose og da fikk du vel noen tips der ? :) Hatt samme symptom selv før men med ulikt fiks , en gang med lmm - en med kraftig tunap kur .
Jeg har ak hatt en tunap kur og etter det synst jeg bilen går mye penere el kansje bare innbiling hehe
Brukte du 984 ? lønner seg og bruke 1 flaske på rundt 20-30 liter diesel , men er feilen lmm hjelper tunap lite , har du prøvd og gjøre ren sensoren i lmm ?
ligger også video av det på youtube :) om ikke annet til v70 .
http://forum.vccn.no/showthread.php?73554-V70-2005-D5-ECM-6805-Laddtrycksreglering-Felaktigt-fl%C3%B6de
jeg byttet VNt-regulatren og problemet forsvant.
Aarnes hva koster vnt da?lett skifte?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.