PDA

Vis full versjon : 3" 016lmm



fixi93
26/08/16, 14:33
Har ett spørsmål som jeg ikke har klart og google meg fram til, og det er om jeg skal bruke en 3"lmm med 016 innmat i, iforhold til chipper osv hvordan må jeg gå fram? blir jo at den leser av en annen kubbic med luft iforhold til 2,5"??

eventuelt, hvor store dyser må jeg ha for og kompensere ? eller går det og justere det inn på chippene uten for mye fram og tilbake?

vangsfreaken
27/08/16, 15:02
3" lmm skal vel ha 465cc dyser eller noe i den dur, ikke sats på å fikle med chipper eller bensintrykk. Man bytter jo i utgangspunktet til større lmm for at bilen skal gå rent med større dyser, så med mindre du gjør det er det vel lite vits med større lmm?

Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk

fixi93
27/08/16, 21:43
tenker om jeg skal sikfte lmm uansett nå, så kan det være intresant og skaffe større dyser også samtidig :)

vangsfreaken
28/08/16, 00:25
tenker om jeg skal sikfte lmm uansett nå, så kan det være intresant og skaffe større dyser også samtidig :)

for all del, kjør på, bare vit at om du skaffer det ene må du ha det andre om den skal gå rent. 3" rørgater rett før og etter lmm er også nødvendig.

fixi93
28/08/16, 13:06
litt derfor jeg spørr også :) for og få noen med erfaring på dette området til og si hva som skjer om man bytter bare 1 av kanskje 10 deler osv :)