PDA

Vis full versjon : LMM 2,0Turbo



sandal
25/08/16, 11:16
Har en defekt LMM Så mye å si at den får bilen til å stoppe? Fjusker som bare det og stopper også? Greit den kan dø på lavt turtall men stoppe i 70 km/t med litt gass på drag ?

brukernavn
25/08/16, 11:55
Den har en del og si ja. Kjøp ny på mekonomen, der har de panteordning også [emoji6] Tror den kommer på vel 2


Sent from my iPhone using Tapatalk

lars otto skiftesvik
25/08/16, 16:13
Min ene s80 2.0 ble helt på styr da LMM tok kvelden.Forsøkte en rens da ble den enda verre.
Kjøpte ny på Biltema kr 1000 det løste problemet men se på nr at det tilsvarer originalen.

Daniel V
25/08/16, 21:59
Ja, LMM får bilen til å gjøre de rareste ting når den leser helt feil verdier. Ren min stoppet brått i 100km/t da lmm døde. Innimellom stoppet den på tomgang og var nesten umulig å starte igjen. Bare sorgen med andre ord. Bilen var så godt som ukjørbar.

Var å prøvde å kjøpe ny på Biltema fordi jeg var på ferie, men denne fungerte mildt sagt dårlig. Mistet all kraften på mellomregisteret, og passformen var elendig. Biltema har egentlig ikke retur på sånne elektriske komponenter, men de var kjent med at kvaliteten på LMMene deres var ræva, så var null problem å få byttet den. La på 500,- og fikk en ny original Bosch LMM fra Eurodel.no i stedet.

Da ble det en helt ny bil, og ethvert feilslag ble borte. Gikk som en drøm resten av tiden jeg hadde den. Hvis du kjører med åpent filter kan dette være grunnen til at LMM ryker, da de ikke tåler olja som konfilter er satt inn med.

sandal
28/08/16, 18:42
Då e LMM byttet å alt funker som bare det, også fikk ETM seg en Rens også :D God som ny nesten :D

Så då kan Admin sette den som løst eller slette den :D

brukernavn
28/08/16, 18:43
Så bra [emoji4] Godt med alt som er gjort [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

sandal
28/08/16, 20:41
Så bra [emoji4] Godt med alt som er gjort [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er sant :D selv om det e stiv pris på en dum luftmengdemåler, men fy så stor betydning den har :D

brukernavn
28/08/16, 21:41
Hvor kjøpte du?


Sent from my iPhone using Tapatalk

sandal
28/08/16, 21:58
Hvor kjøpte du?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Meca åsane har litt rabatter der