PDA

Vis full versjon : Passer seter fra V40II - i S40II?



balder
14/08/16, 21:41
Vi snakker om førersete og eventuelt passasjersete fra en V40, 2013 modell eller nyere, som jeg ønsker å montere i en S40II.

Blir litt dyrt å kjøpe en S40II for så å finne ut at det ikke er mulig å sette inn seter fra en nyere V40. Noen som vet om dette er mulig eller hvor jeg kan eventuelt få svar?

I 2013(?) kom Volvo med justerbare nakkestøtter i V40. For første gang siden jeg solgte min trofaste 740 kunne jeg sitte godt i en Volvo igjen. Dessverre har jeg for tiden gateparkering og bor i ett nabolag der nye pene biler gjerne får seg en skrutrekker langs siden så en V40 fra 2013 er ikke aktuelt.

Tre år etter justerbare nakkestøtter kom i V40 har ingen av selgerne her i Bergen oppdaget det enda. Har vært innom tre av forhandlerne og alle er like forvirret På verkstedet var det også vanskelig å få svar så jeg registrerte meg her i stedet. Her finnes det i det minste noen som er interessert i Volvo…

Sitter godt i en 850(Så lenge det ikke er helskinn) men trenger egentlig ikke så stor bil lenger.

Derav prosjekt S40?

balder
20/08/16, 17:19
Fant omsider en verksmester som gadd å sjekke delekatalogen.

Svaret er: Nei