Vis full versjon : Volvo S60 D5 - 163hk.
Hvordan går en S60 D5 163hk som er chippa? Merker betraktelig forskjell? Tenkte på å kjøpe en slik, etter at jeg har solgt 960`n! :)
Jepp! det merker du. :) hvis du ikke har hastverk, så skal jeg gi deg en rapport om ca 2 uker ;)
Har en XC90 med samme motor og chip(tror det ble 196hk/410Nm). Litt tyngre bil, men det er merkbar forskjell ja, sikkert mer på en lettere bil som S60.
Skal ha en "software oppdatering" på bilen i morgen, MariusF, så regner med å kunne gi deg en rapport ila tirsdag eller onsdag.
MEN , ja du merker forskjell.
Usikkert om du merker like mye som meg , siden jeg er vant til 136hk og du 163, og vi får jo begge samme resultat..
Da har jeg fått fikset litt, og du verden for en forskjell.
Du kommer garantert til å smile fra øre til øre .
:)
betalte nyss 8900sek for 35gamper og 55nm ekstra i min 185hk d5.. merka det meget godt!
skal rote frem ppc'en en dag å få den ned på orginal igjen for å sammenligne bare :p
Okey! :) Hvordan er det å tune enda mer? Viss enn vil ha ca 230-240hk? Hva må gjøres da?
Først og fremst bytte clutch :)
betalte nyss 8900sek for 35gamper og 55nm ekstra i min 185hk d5.. merka det meget godt!
skal rote frem ppc'en en dag å få den ned på orginal igjen for å sammenligne bare :p
Det var kjedelig med orginalt igjen så kjørte berre en halvtime ;)
Kanskje et dumt spm..men holder jeg følge med Bmw 325..etc. Når jeg får chippa den ? :p
Sjekk denne danske testen :)
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1171714.ece
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.