PDA

Vis full versjon : Hvordan få frem info fra display.



stoybe
31/07/16, 14:13
Hei! Har en Volvo V50 2005.
Det kommer opp på display at ni har 1 meddelande. Trykker på Read- knappen ,men da blar det bare videre i menuen.
Hvordan får jeg frem denne meddelande?

Svirre
31/07/16, 14:34
Hvem knapp trykker du på? Du skal trykke på knappen som sitter ytterst på enden av hendelen, ikke knappen som vender mot rattet. Tror det står 'read' på begge, hvis jeg ikke husker feil.

Christian
31/07/16, 16:34
Hvem knapp trykker du på? Du skal trykke på knappen som sitter ytterst på enden av hendelen, ikke knappen som vender mot rattet. Tror det står 'read' på begge, hvis jeg ikke husker feil.

Knappen på enden heter "Read", knappen midt på hendelen, mot rattet, heter "Reset".

Svirre
31/07/16, 16:56
Knappen på enden heter "Read", knappen midt på hendelen, mot rattet, heter "Reset".

Ser ut til å henge litt i feriemodus enda :rolleyes: Takker!

Forsøkt å trykke på 'read' flere ganger etterhverandre for å se?
'Read' skal kunne trykkes for å gå inn i menyen til denne beskjeden du får. Det beste hadde vært å få sjekket opp i VIDA om den knappen du trykker på er den knappen som CEM leser. Bare en tanke...

stoybe
31/07/16, 18:08
Er sikker på at jeg trykker på Read knappen ytterst på hendelsen ja. Kommer ingen info. Etter flere trykk kommer jeg bare tilbake til denne meldingen.
Dumt hvis man må bruke en god del penger på verksted for å lese denne meddelanden. Trenger vel ikke være store saken vil jeg tro. Bilen virker ellers som del skal..

Svirre
31/07/16, 23:26
Kjekt å få sjekket opp uansett, men kan være så enkelt som tom spylervæsketank også.

Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.

Morgis
01/08/16, 08:07
prøv å vri på hjulet mellom read og reset på hendelen