PDA

Vis full versjon : Stresstest xc90 m oljekjøler på automat



Belia
19/07/16, 17:36
Ettermonterte omsider oljekjøler på automatkassa.
Kjørte i sommer på ferie med vogn på slep. Overvåka tempen nedover svenskekysten med Torque på mobilen og ODB2 Bluetooth-dongle.
Totalvekta på hele vogntoget var 4400 kg. Lå i 90-100 nedover låst i 5 gir. Prøvde å holde meg over 2000 o/min. Utetempen 23. Juni var 26 grader.
Fasiten er at jeg såvidt kom opp på 91 grader verste bakken i Malmøtraktene, lå ellers på 87-90 grader på kassa hele dagen. Samme som tom bil i 10 grader hjemme i Norge.
Godt å vite at kjølingen er tilstrekkelig☺

locked
20/07/16, 17:13
Ettermonterte omsider oljekjøler på automatkassa.
Kjørte i sommer på ferie med vogn på slep. Overvåka tempen nedover svenskekysten med Torque på mobilen og ODB2 Bluetooth-dongle.
Totalvekta på hele vogntoget var 4400 kg. Lå i 90-100 nedover låst i 5 gir. Prøvde å holde meg over 2000 o/min. Utetempen 23. Juni var 26 grader.
Fasiten er at jeg såvidt kom opp på 91 grader verste bakken i Malmøtraktene, lå ellers på 87-90 grader på kassa hele dagen. Samme som tom bil i 10 grader hjemme i Norge.
Godt å vite at kjølingen er tilstrekkelig☺
God info!

Hadde vore greit med ei samanligning utan oljekjølar. Eg har og montert oljekjølar så veit ikkje kva temperaturen låg på før anna enn at eg veit den ved eit tilfelle før oljekjølaren vart montert var oppe i 150grader...

mrstfu
20/07/16, 21:19
150°? Celsius? Hawt dayum, det er jo helt vilt.

locked
23/07/16, 22:21
Ettermonterte omsider oljekjøler på automatkassa.
Kjørte i sommer på ferie med vogn på slep. Overvåka tempen nedover svenskekysten med Torque på mobilen og ODB2 Bluetooth-dongle.
Totalvekta på hele vogntoget var 4400 kg. Lå i 90-100 nedover låst i 5 gir. Prøvde å holde meg over 2000 o/min. Utetempen 23. Juni var 26 grader.
Fasiten er at jeg såvidt kom opp på 91 grader verste bakken i Malmøtraktene, lå ellers på 87-90 grader på kassa hele dagen. Samme som tom bil i 10 grader hjemme i Norge.
Godt å vite at kjølingen er tilstrekkelig☺
Hei!

Eg trur du bør sjekke opp kva for verdiar du får ut av Torque. Eg har kontrollert i dag og verdien på motorkjølevæsketemperatur og automatgiroljetemperatur er identisk. Usannsynleg. Sammenligna med parameteravlesning med diagnoseverktøy viser at verdien i Torque appen er feil.