Vis full versjon : Hvordan finner jeg ut om det er mulig å koble til ryggekamera?
Er det bare å vippe av dekslene på konsollen og sjekke medieenheten som sitter der, eller trengs det mer for å finne ut av det? Jeg har ikke problemer til vanlig, men denne bilen har en sikt bakover som gjør det ganske vanskelig å vurdere avstanden til hengerkrok... Det har allerede vært nære på to ganger med to forskjellige båthengere. Det er en plage å hoppe ut og inn av bilen hele tiden, og jeg kjører en del alene med henger.
Første du må gjøre er å beskrive hvilken bil du har.
Men har du bil etter 2012 (med Sensus) og 7" skjerm, så har du mulighet til ryggekamera.
Har montert selv på min MY13 XC70:)
Aha, litt sløv der, sorry... 2012 V60 med Sensus, men uten nav. Så da har jeg vel bare 5" skjerm?
Nei, ikke nødvendigvis. Er svært få som har 5" skjerm.
Sent fra min E5603 via Tapatalk
http://accessories.volvocars.com/sv-se/all/InstallationInstruction/Search?query=parkering
Jeg gikk ut og målte. Dessverre har jeg 12,5 cm diagonalt, altså 5". Så da er det vel bare å glemme ryggekameraet, det blir nok for dyrt.
Kan jo se om du finner noe huggern da.
Sent fra min E5603 via Tapatalk
Jeg gikk ut og målte. Dessverre har jeg 12,5 cm diagonalt, altså 5". Så da er det vel bare å glemme ryggekameraet, det blir nok for dyrt.
Kan ettermonteres i kombo med 5" også.
Stig-Arne, det blir jo litt mer pes og penger, uansett.
Texascom, interessant! Kan jeg se om jeg har en type skjerm der det kan monteres på noen måte uten å demontere dekslene?
Send over vin nummer så kan jeg sjekke når jeg er hjemme fra kurs i Gøteborg.
Takk! Sender det i P.M. Det er vel som på amerikanere det samme som rammenummeret? Begynner med YV1FW.
Stemmer. VIN står for "Vechile indentification number" :)
Jepp, det visste jeg fra amcartiden. :) Jeg er bare veldig uvant med at noen i Europa bruker det om europeiske biler. ;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.