PDA

Vis full versjon : Er denne fra youtube korrekt, for kobling av DRL lys i norge?



hobby610
26/06/16, 16:17
Noen som vet,om denne videoen som viser kobling av LED Daytime Running Lights på XC60 er godkjent lysoppsett i norge.
Litt usikker på om henting av strøm,ved å koble det til en sikring, er idielt
Forslag til bedre måte?
Kan vere greit å spare Xenon pærene (som er dyre) på kjøring om dagen, derfor ønsker jeg å kjøpe og montere DRL på min nyanskaffede XC60

https://www.youtube.com/watch?v=VMtceerC8Dk

holter
26/06/16, 17:20
Dem sa om ikke annet ingenting på mine på eu -hadde dem sagt noe hadde jeg fjernet dem og satt tilbake etterpå :) Det er ikke dyre xenoen pærer til xc60 -da kjøper du dem på feil sted :) Hva utgave av xc60 endte du opp med ?

hobby610
26/06/16, 19:20
Dem sa om ikke annet ingenting på mine på eu -hadde dem sagt noe hadde jeg fjernet dem og satt tilbake etterpå :) Det er ikke dyre xenoen pærer til xc60 -da kjøper du dem på feil sted :) Hva utgave av xc60 endte du opp med ?

Min første bil med Xenon,så sammenlignet med vanlige pærer,så er dei nok dyre. men hva er god pris på desse da?
Det vart en 2012mod. R-design med finaste fargen, Savile grey Perl-met (min smak verfall)
Meeget fornøyd så langt verfall

holter
26/06/16, 20:41
Sist jeg kjøpte så var det på ebay og betalte da 450 kr for 2 pack osram pærer og mot butikk her så er det veldig billig -men dog ikke som h3 -h4 pærer , men holder jo årevis slike pærer . Det er samme farge som jeg har så jeg nå på finn , ble det d3-d4 eller d5 ? Tror nok du kommer til og bli veldig fornøyd -for xc60 er en bil det er veldig lite problemer med -har kjørt min 1800 mil siden kjøp og ikke vært noen feil , kan ikke si det samme om andre volvo jeg har hatt . Jeg kjøpte slike led lamper som er L formet på ebay og med og sette lysbryteren i 0 så lyser bare lampene ved grillen og kjørelysene .