PDA

Vis full versjon : Passer 1.gen v70 dører på 850?



ojaa96
23/06/16, 20:22
Hei, jeg har tenkt å bytte ut dørene på min 850 pga. rust.
Så lurer jeg på om det bli mye jobb for å bruke dører fra V70? Tenker da på at åpningmekanismen og dørtrekk ikke er like. Samt at med el-ruter så er bryterne i midtkonsollen på 850, og på V70 så er de i dørene..

Noen som har noe erfaring med dette? evt. kjenner til noen som har gjort det? :)

Rcar
23/06/16, 21:09
Hei, jeg har tenkt å bytte ut dørene på min 850 pga. rust.
Så lurer jeg på om det bli mye jobb for å bruke dører fra V70? Tenker da på at åpningmekanismen og dørtrekk ikke er like. Samt at med el-ruter så er bryterne i midtkonsollen på 850, og på V70 så er de i dørene..

Noen som har noe erfaring med dette? evt. kjenner til noen som har gjort det? :)

Passer fysisk ja.
Men problemfritt er det dog ikke; forvent problemer med vindusheiser og en eventuell alarm.
(Du må jobbe litt med det elektriske for å si det sånn)

Rcar

ojaa96
25/06/16, 13:27
Hvordan er mulighetene for å flytte over all "innmat" fra 850 dørene til V70 dørene?

Svirre
27/06/16, 12:50
Alt går, men det krever en del jobb. Om du skal bytte pga. bulker/skader, anbefaler jeg heller V70 dører.

Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.

Rcar
27/06/16, 19:36
Alt går, men det krever en del jobb. Om du skal bytte pga. bulker/skader, anbefaler jeg heller V70 dører.

Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.

Anbefale vel helst 850 dører på en 850 var vel det du mente Svirre ?



Ja, man kan flytte over alt innmat.
(Men er også forskjellig ytterlist på disse).
- Men det beste er å få tak i 850 dører (og det er relativt kurant å få tak i ;) )

Rcar

Svirre
27/06/16, 23:26
Anbefale vel helst 850 dører på en 850 var vel det du mente Svirre ?



Ja, man kan flytte over alt innmat.
(Men er også forskjellig ytterlist på disse).
- Men det beste er å få tak i 850 dører (og det er relativt kurant å få tak i ;) )

Rcar
Ja, eller motsatt ;)

Det er enklest, men igjen; alt går for den nevenyttige.

Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.