PDA

Vis full versjon : 01 XC70, godt fulgt opp



Heinason
21/06/16, 15:34
Vurderer salg av min 2001 XC70 2,4t (200hk bensin)

Bilen har kun hatt én eier før meg. Jeg har hatt den siden høsten 2012. Fullt service-hefte, nøye fulgt opp hele veien med slitedeler etc. Nettopp fått ny tannstang og service nå (en mnd siden). Eu-godkjent til høsten 2017.

Ettermontert isofix, mørke ruter, orginal spoiler med bremselys og avtakbart tilhengerfeste. Ellers er bilen godt utstyrt utover standard, med blant annet skinnseter med elektrisk justering og minne (begge sider), automatisk to-sone klimaanlegg, automatgir med tiptronic, integrert telefon, navigasjon, og største stereo. Hundegitter og bagasjecover. Stoffmatter på alle gulv. Avblendbart innvendig speil. Cruisecontroll. Absolutt alt på bilen virker som det skal. Ekstralys i grill.

Gode vinterdekk i orginaldim på orginal XC-felg, gode sommerdekk på R-replika i 235/50-18.
Understellsbehandlet. Nøye på alle servicer og har fått flushet girkasse på service for at denne skal vare. Alltid fått skryt på service og Eu-kontroll for bilens tilstand. Ser godt ut for sin alder og km.
Gått 210.000km nå. Bilen er i mørk blå metallic med svart skinn. Bilder kommer.

Ta kontakt for mer info.
Selges høyestbydende over 50.000