Vis full versjon : Vannlekkasje xc70
Et lite spørsmål til dere som kan litt. Har en xc70 09 modell hvor jeg ser nå at det kommer vann inn i bilen ved toppen av frontruta, virker som det legger seg i noe plast over innertaket ved solskjermen akkurat i kanten på ruta innvendig. Er det dårlige pakninger på ruta som kan være greia? Eller hva tror folket?
Det kan det være, har du evnt soltak bør det også sjekkes. Noe usannsynlig at soltaket lekker her da nedføring for dren går langs a stolpe i forkant. Greit å ha sjekket lell :-)
Lykke til.
Det viste seg og være at ruten hadde løsnet i toppen, så bilia skulle bytte ruta gratis på reklamasjon :-)
FreddieAwD
24/06/16, 22:18
Vanlig problem på V70/XC70 2008-->
Når de har det så forbanna travelt på fabrikken at de ikke gidder å rengjøre/ha heftprimer på rute og karrosseri, da løsnet det gitt...
Har sett mange slike problemruter, dessverre... :D
Godt de tar det på reklamasjon da...Selv om reklamasjontiden din var over...
Vanlig problem på V70/XC70 2008-->
Når de har det så forbanna travelt på fabrikken at de ikke gidder å rengjøre/ha heftprimer på rute og karrosseri, da løsnet det gitt...
Godt de tar det på reklamasjon da...Selv om reklamasjontiden din var over...
Ja gjorde ingenting det, han fra bilia gikk konsekvent ut og puttet en post-it lapp gjennom det løse punktet i ruta og knipsa bilder. Kom igjen om en uke så fikser vi det, var beskjeden jeg fikk! Tommel opp til bilia Hamar!!
Hadde samme på min 2008 XC 70, filmen på innsiden av ruten som løsner i overkant.
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/06/871.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/06/872.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hadde samme sak. Det var heft mellom glass og pålimt tegningsmateriale som hadde løsnet hos meg. Tydelig å se når en tok ut ruten!
Iflg. forhandler ikke uvanlig, og altså dårlig arbeid under prefab av ruten.
Heldigvis null & nix problem overhodet, innenfor garantitid.
Ny rute og alt så godt som nytt !
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.