Vis full versjon : Diselvarmer v70 03
Må overhale varmeren. Tenkte å skru den ut å se hva jeg trenger av deler, bestille også sette den inn igjen noen dager senere, men må bruke bilen i mellomtida. Tenkte å blokke inn og ut vannslangen. Noen som vet om det ikke er greit?
Bruker du et rør og skjøter sammen slangene kan du kjøre så lenge du måtte ønske uten varmeren i bilen .
Bruker du et rør og skjøter sammen slangene kan du kjøre så lenge du måtte ønske uten varmeren i bilen .
OK takk. Håpte e kunne blokke de, enklere med det jeg har i garasjen for øyeblikket. Men da får jeg skaffe det som trengs ;)
Du kan sikkert prøve og knekke slangene også og stripse dem , jeg kjøpte en slangeskjøter på jula som gikk fra 14 mm og oppover - mest for at jeg skulle kjøre uten varmeren flere uker :)
Du kan sikkert prøve og knekke slangene også og stripse dem , jeg kjøpte en slangeskjøter på jula som gikk fra 14 mm og oppover - mest for at jeg skulle kjøre uten varmeren flere uker :)
Takk for tips! Tenker jeg gjør det da :)
OK takk. Håpte e kunne blokke de, enklere med det jeg har i garasjen for øyeblikket. Men da får jeg skaffe det som trengs ;)
Det kan du, men du mistar all varme i varmeapparatet ;-)
Det kan du, men du mistar all varme i varmeapparatet ;-)
OK, hehe.. Blir nok å skjøte sammen ja ;)
René Fredriksen
08/05/16, 12:45
La vannpumpen henge i gjenn med slangene som går opp i motorommet kobble til den ;) Funker knall bra det, gjort det selv når jeg ventet på deler og måtte bruke bilen
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.