PDA

Vis full versjon : Diselvarmer v70 03



Thatd5
07/05/16, 20:25
Må overhale varmeren. Tenkte å skru den ut å se hva jeg trenger av deler, bestille også sette den inn igjen noen dager senere, men må bruke bilen i mellomtida. Tenkte å blokke inn og ut vannslangen. Noen som vet om det ikke er greit?

holter
07/05/16, 21:03
Bruker du et rør og skjøter sammen slangene kan du kjøre så lenge du måtte ønske uten varmeren i bilen .

Thatd5
07/05/16, 21:08
Bruker du et rør og skjøter sammen slangene kan du kjøre så lenge du måtte ønske uten varmeren i bilen .

OK takk. Håpte e kunne blokke de, enklere med det jeg har i garasjen for øyeblikket. Men da får jeg skaffe det som trengs ;)

holter
07/05/16, 21:36
Du kan sikkert prøve og knekke slangene også og stripse dem , jeg kjøpte en slangeskjøter på jula som gikk fra 14 mm og oppover - mest for at jeg skulle kjøre uten varmeren flere uker :)

Thatd5
07/05/16, 21:44
Du kan sikkert prøve og knekke slangene også og stripse dem , jeg kjøpte en slangeskjøter på jula som gikk fra 14 mm og oppover - mest for at jeg skulle kjøre uten varmeren flere uker :)

Takk for tips! Tenker jeg gjør det da :)

locked
07/05/16, 21:56
OK takk. Håpte e kunne blokke de, enklere med det jeg har i garasjen for øyeblikket. Men da får jeg skaffe det som trengs ;)
Det kan du, men du mistar all varme i varmeapparatet ;-)

Thatd5
07/05/16, 22:03
Det kan du, men du mistar all varme i varmeapparatet ;-)

OK, hehe.. Blir nok å skjøte sammen ja ;)

René Fredriksen
08/05/16, 12:45
La vannpumpen henge i gjenn med slangene som går opp i motorommet kobble til den ;) Funker knall bra det, gjort det selv når jeg ventet på deler og måtte bruke bilen