PDA

Vis full versjon : Fredsters pusse og skru (hjeeelp) -01 S60 aut. 2ltr 180 HK Turbo



Fredster
19/04/16, 20:19
56615657565856595660

Forklaring kommer senere, men jeg får ikke lastet opp flere. Får feilmld. Tar det senerer - bikkja er i ferd med å spise bilnøklene i frustrasjon over å måtte ut - det ville i så fall vært andre gang !!!

The Sven
27/04/16, 22:33
Dette så jo veldig rent og velholdt ut :)

Sent fra min SM-A500FU via Tapatalk

Fredster
27/04/16, 22:39
[QUOTE=The Sven;1001942]Dette så jo veldig rent og velholdt ut :)

Sent fra min SM

I utg.pkt - takk for det, men det øverste er "etter grundig avfetting og vask, mens de andre er salgsannonsen - har blitt lurt "litt" føler jeg....... men bedre skal det bli. Følg med i albumet/Prosjektlogg - har litt problemer med å skille noen av de forskjellige bitene med opplasting av biler, vedlegg etc.

mrstfu
27/04/16, 23:22
[QUOTE=The Sven;1001942]Dette så jo veldig rent og velholdt ut :)

Sent fra min SM

I utg.pkt - takk for det, men det øverste er "etter grundig avfetting og vask, mens de andre er salgsannonsen - har blitt lurt "litt" føler jeg....... men bedre skal det bli. Følg med i albumet/Prosjektlogg - har litt problemer med å skille noen av de forskjellige bitene med opplasting av biler, vedlegg etc.

Prøv å laste opp bilder - biler blir nok litt tung kost, uansett størrelsen på internettlinja di;)

Anbefaler Photobucket som bildehost, gratis, lett og med decent plass. Send meg en PM om du sliter med å få til ting, så skal jeg prøve å hjelpe.

Fredster
28/04/16, 11:14
Takk skal du ha :-D

Jeg har en Photobucket-konto og opplasting er greit med Get.....vent litt......aaaah....(rødmer) NÅ så jeg spøken....opplasting av BILER faktisk, he-he-he ! Good one :-D !

De 5-6 bildene jeg har lastet opp til min "bildebank-konto" for å kalle det det :-) tar opp nesten all plass enda de er komprimert til....vel....veldig små. Er det noen form for base/område på en ekstern server for de betalende medlemmene med større plass ? Hvis ikke så lurer jeg på hva som er cluet med Bare lurer - ikke kritiserer (blir av og til feiltolket på det området, he-he !)

mrstfu
28/04/16, 11:29
Man kan laste opp bilder direkte til VCCN's server, men vi oppfordrer til å bruke egne hosts. Bildene på serveren har vi begrenset mulighet til å slette, og det tar av serverplassen vår, selv om ikke kapasiteten er etbissue ennå. aarnes kan gå dypere på det feltet.

aarnes
29/04/16, 10:45
Man kan laste opp bilder direkte til VCCN's server, men vi oppfordrer til å bruke egne hosts. Bildene på serveren har vi begrenset mulighet til å slette, og det tar av serverplassen vår, selv om ikke kapasiteten er etbissue ennå. aarnes kan gå dypere på det feltet.

Det er som mrstfu skriver - ved å benytte forumet mister man kontroll på bildene side, da det ikke er noen god funksjon for å slette. Det vil over tid også fylle opp lagringsplassen, selvom vi har ganske mye.
Jeg jobber med å lage en egen bildeløsning for VCCN - hvor man kan logge inn med samme brukernavn/passord som på forumet, noe lignende gratistjenestene man har på internett. Usikker på når dette vil være klart, men det er på roadmapen ;)