PDA

Vis full versjon : Storservice (10 år)



magic-hammer
18/04/16, 18:07
Da er tiden inne for registerreim skifte. 07 mod v70 d126hk
Fikk i dag pristilbud fra merkeforhandleren som jeg bruker. Det som utføres er vanlig service med olje og filter, samt drivstoffilter, luftfilter, pollenfilter. Det skiftes vannpumpe. Kamakselreimm og hjelpeaggr.reim og strammere og det som hører til. Pris 15500,-. Noe høy pris kanskje, men det ligger kanskje der? Noen som har utført denne servicen?

locked
18/04/16, 18:39
Det er nok det det kostar gjerne, men har du fått VCCN rabatt på deler? Det utgjere nokre kroner.

Ellers kan du prute litt med å hente pris på uavhengig verksted. Eg ville dog uansett gått for orginalt på delefronten. Sjølv ville eg tatt dette på ei kveldsøkt i garasjen og spart nokre tusen. Skal vere ein enkel jobb på dieselmotoren som berre har eit kamdrev.

Jimbojama
19/04/16, 09:20
Usikker på hvor i landet du bor, men jeg henta tilbud på min 07 XC70, riktignok D5, men delene er nok stort sett de samme, eller har ca samme pris. Hos Brandt bil i Strømstad skulle de ha et sted mellom 8 og 9000 mener jeg å huske. Har ikke tilbudet her dessverre.

Gubbe57
19/04/16, 17:45
Jeg har innhentet pris hos tre verksteder.

Helmia Arvika:11790,-med vannpumpe
Brandt Strømstad:7690,-uten vannpumpe
Gutavsson Oslo:8829,-

Luftfilter motor og dieselfilter er ikke med,kun olje og multifilter.
Gustavsson & Sønner har ikke spesifisert hva som byttes,kun regreim+storservice.
Er da redd for tillegg utover forhåndspris,blir Brandt Strømstad om to uker.
Gjelder S60 D5 07mod.

Gubbe57
19/04/16, 19:59
Bilia Avtale.

Rabatt kun ved kjøp over deledisk,eller?
Jeg tenker da på om rabattavtalen gjelder på deler ved verkstedjobb.
Kan aarnes eller andre presisere avtalen?

magic-hammer
19/04/16, 22:12
Prisen jeg fikk er hos kvernland bil på Steinkjer