PDA

Vis full versjon : Ikke lys i radio HU 803



hightech
12/04/16, 13:54
Lys i radio kommer ikke på før bilen er skikkelig varm.....noen som vet..?

volvoRsport
12/04/16, 19:59
Minner om :)

§8 Topic/emne/tittel skal være tydelig og relatert til innleggets innhold slik at man slipper å lese tråden for å se hva den handler om. Titler som ”hjelp”, ”se her”, "B230F" skal ikke forekomme.
Tiltak ved brudd på denne regel er endring av tittel, evt. sletting av tråd uten forvarsel.

lars otto skiftesvik
15/04/16, 09:41
Hvilken bil har du?
Dette høres ut som en litt merkelig feil,er det ikke lys og ikke strøm i radioen før bilen blir varm? Eneste råd er å sjekke sikringer og relet til radioen om det skulle være noen dårlige kontakter
Er det noen her på forumet som har god kunnskap om disse radioene og kan hjelpe denne karen bedre enn det jeg kan?

jerognal
15/04/16, 14:20
Lyset i vår xc forsvant og. Var hovedlysbryter. Men minnes at andre instrumentlys forsvant og....

bartekinator
22/04/16, 06:23
Lys i radio kommer ikke på før bilen er skikkelig varm.....noen som vet..?

HU603 akkurat de samme... Når bilen er kaldt på radio lyser kun dusplayet og rattstyring funker ikke men tlf fra rattet funker.
Etter ca. 30min av kjøring/ oppvarming av bilen alt begynner å virke helst som vanlig.
I vintertid det tar ca. 10-15 min. P.G.A. vebasto.
Sjekked/renset alle kontakter i rattet, radio, multiaparat, byttet radio til noe annet hu-603, problemet er ikke borte, så dette er ikke radio feil.
Noen si at problemet kan ligge inni ,klokke' konsolen (speedometer, rpm meter...)
Hvem har noe mer peiling om saken?
XC70 D5 AT 2004 257000 km
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/04/856.jpg